  • 21. Data: 2012-09-27 23:48:47
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    news:k41g6b$qg3$1@dont-email.me...

    > Ależ nakładki już dawno są - Chinczycy zadbali abyś mógł przełożyć:
    > http://www.dealextreme.com/p/nano-sim-card-adapter-s
    et-for-iphone-4-4s-5-white-3-pcs-156434?item=2
    Tyle to ja wiem, ale ta nakladka musi byc w kazdym sklepiku
    telefonicznym i na kazdym bazarze w Polsce - wtedy ona praktycznie
    istnieje w moim kraju :)

  • 22. Data: 2012-09-27 23:52:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 23:46:13 +0200, cpt. Nemo napisał(a):

    > Teoretycznie tak, ale w Chinach, minie troche czasu zanim sie rozplyna
    > po sklepach na swiecie :)

    Już się rozpłynęły, są dostępne z dostawą z EU.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2012-09-28 00:38:56
    Temat: Re: [OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej" napisał:

    > http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=114
    "Większość słowników zaleca pisownię łączną, ale dopuszcza rozdzielną,
    gdy piszący chce podkreślić, że ma na myśli sytuację być może
    przejściową, a nie stałą cechę kogoś lub czegoś."

    Czyli użyłem prawidłowej pisowni, gdyż wiele można Pszemolowi zarzucić,
    ale nie to, że stale robi błędy.

    > Glupis, DzejAr.

    Widzisz, chłopcze, mądrość nie polega na bezmyślnym kopiowaniu
    internetowych sznurków.

    JoteR

  • 24. Data: 2012-09-28 00:39:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Michal Tyrala" napisał:

    > Nie pomyslales nigdy, ze tą bucówą wystawiasz opinię wylacznie sobie?

    Ty ze swoją manierą ustawiania Followup-To na pl.test doskonale się
    wpisujesz w powyższe określenia. Takie właśnie zachowanie charakteryzuje
    tchórzliwego gówniarza. Lub buca.
    Spadaj.

    JoteR

  • 25. Data: 2012-09-28 01:27:28
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote:
> [...]
    > Tyle to ja wiem, ale ta nakladka musi byc w kazdym sklepiku
    > telefonicznym i na kazdym bazarze w Polsce - wtedy ona praktycznie

    Z tym, ze na bazarze nie bedzie kosztowac 2.70gr...
    Co ci przeszkadza zamowic online i pozwolic listonoszowi wrzucic ci to do
    skrzynki w domu?

  • 26. Data: 2012-09-28 04:24:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pszemol" <P...@P...pl> wrote in message
    .eternal-september.org...

    > Prezes duzej firmy dostanie od operatora nową sluchawke jesli mu obecna
    > padnie...
    >
    > A jak po gwarancji to sobie kupi nowa a nie bedzie sie bawil w adapter z
    > dealextreme za $1 z wliczona wysylka do domu...
    >
    > Co mi wlasnie przypomnialo ze musze sprawdzic czy mi wyslali juz z
    > dealextreme ta latarke LED do nurkowania za $80 :)

    To się nazywa telepatia - po powrocie do domu z roboty znalazłem avizo :-)
    Zdaje się że muszę się w ten weekend umówić z kumplem na nocne nurkowanie...

  • 27. Data: 2012-09-28 04:35:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    >
    > Ależ nakładki już dawno są - Chinczycy zadbali abyś mógł przełożyć:
    > http://www.dealextreme.com/p/nano-sim-card-adapter-s
    et-for-iphone-4-4s-5-white-3-pcs-156434?item=2

    Nie widzę jednak takich ucinaczek do nano - są tylko do mikro:
    http://dx.com/p/stainless-steel-micro-sim-card-cutte
    r-with-micro-sim-card-adapters-for-apple-ipad-iphone
    -4-41275
    Do iPhone 4 kupiłem sobie taką i działa wyśmienicie. Po ucięciu
    zostaje w ręce odcięta ramka w którą da się włożyć spowrotem
    mikro SIMa i z ramką włożyć do starszego telefonu...

    Muszę poszukać takiej samej ucinaczki z mini do nano SIM...
    Na razie tylko u Alibaby widzę takie, w detalu nie ma jeszcze chyba:
    http://www.alibaba.com/product-gs/631091749/For_iPho
    ne5_Nano_Sim_Card_Cutter.html

  • 28. Data: 2012-09-28 09:13:38
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Prezes duzej firmy dostanie od operatora nową sluchawke jesli mu obecna
    > padnie...

    I będzie czekał XX dni bo nie ma przejściówki ... hahahahahaha

  • 29. Data: 2012-09-28 14:48:56
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał w wiadomości
    s.eternal-september.org...

    > Co ci przeszkadza zamowic online i pozwolic listonoszowi wrzucic ci to
    > do
    > skrzynki w domu?

    Po pierwsze to ze nie mam najmniejszej potrzeby bo nie przewiduje
    zadnego maka w domu , w tym iphone :)
    Po drugie, ostatnio Kitajcy sie calkiem chyba zepsuli bo przesylki ida
    do mnie juz ponad miesiac :(
    Wiec atrakcyjnosc zakupow u nich spadla na pysk :(

  • 30. Data: 2012-09-28 21:55:18
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > I będzie czekał XX dni bo nie ma przejściówki ... hahahahahaha

    O czym ty mowisz??