  • Data: 2012-10-04 16:44:19
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > no wiemy oni tam dalej płacą czekami bo boją sie że jak podadzą nr konta
    > to ktoś im zabierze kasę z konta. ;-)

    Dostep do pieniedzy w amerykanskich bankach jest wlasnie duzo wygodniejszy
    niz w Polsce. W USA bank bierze na siebie wieksze ryzyko aby nie zniechecac
    uzytkownika niepotrzebnie wygorowanymi zaporami, ktore prawdziwego
    zlodzieja i tak nie zatrzymaja... W Polsce bank ma w nosie wygode
    uzytkownika: licza sie dla banku tylko ich pieniadze.

    Co do czekow, to chyba zgodzisz sie ze wygodniej jest za kablowke, czynsz
    czy prad zaplacic wysylajac czek w kopercie niż stać w tym celu w kolejce
    na poczcie? Oczywiscie powszechnosc elektronicznych przelewow duzo zmienia
    dla mlodych generacji z komputerami za pan brat ale wciaz duzo jest ludzi
    ktorych technika taka straszy i nie chca banku laczyc z internetem :)