  • Data: 2012-10-04 18:20:41
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu czwartek, 4 pazdziernika 2012 17:06:57 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > Na pewno nie z twojego.

    :)) no wiem, bo moj bank nie musi niewygodnych dla klienta i utrudniajacych
    mu zycie rozwiązan majacych na celu wylacznie ochrone pieniedzy bedacych
    wlasnoscia banku przymycac pod etykieta "avangardy"...

    > Niewygodne jest tak|e jedzenie, mycie si, ddychanie, itd. Jak to rozwizano w USA?

    Dlugo nad tym absurdalnym argumentem myslales?
    Naprawde nie widzisz ze te smsy sa Tobie niepotrzebne i sluza tylko
    bankowi, a ty pokornie sie na ta dodatkowa niewygode godzisz bo sobie dales
    wmowic ze to jakas awangarda?

    > To u was jeszcze nie wynalezli tokenów?

    Najwyrazniej jestesmy daleko w tyle za polska awangarda :))