  • Data: 2012-10-03 08:27:45
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Myślałem że mówimy o jachtach a nie o łódeczkach na Mazury... :)

    A chociaż wiesz gdzie stoji najwięcej drogich jachtów ??

    > Człowieku, zupełnie przeoczyłeś w swoim zaślepieniu argument o użyciu
    > innego telefonu na tym Twoim jachcie BEZ podmieniania simów?

    Na razie to ty jesteś zaślepiony w swoim gayphonie ... ja w domu mam 3 różne
    tel. z trzema różnymi systemami i w każdej chwili mogę zmienić kartę SIM do
    innego bez jakiś durnych karteczek, wycinarek czy specjalistycznego sprzętu
    do cięcia, gięcia i potem składania tego w całość ...