  • Data: 2012-09-28 04:35:30
    Temat: Re: mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:k41g6b$qg3$1@dont-email.me...
    > "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    >
    > Ależ nakładki już dawno są - Chinczycy zadbali abyś mógł przełożyć:
    > http://www.dealextreme.com/p/nano-sim-card-adapter-s
    et-for-iphone-4-4s-5-white-3-pcs-156434?item=2

    Nie widzę jednak takich ucinaczek do nano - są tylko do mikro:
    http://dx.com/p/stainless-steel-micro-sim-card-cutte
    r-with-micro-sim-card-adapters-for-apple-ipad-iphone
    -4-41275
    Do iPhone 4 kupiłem sobie taką i działa wyśmienicie. Po ucięciu
    zostaje w ręce odcięta ramka w którą da się włożyć spowrotem
    mikro SIMa i z ramką włożyć do starszego telefonu...

    Muszę poszukać takiej samej ucinaczki z mini do nano SIM...
    Na razie tylko u Alibaby widzę takie, w detalu nie ma jeszcze chyba:
    http://www.alibaba.com/product-gs/631091749/For_iPho
    ne5_Nano_Sim_Card_Cutter.html