  • Data: 2014-02-26 19:41:07
    Temat: Re: mini HDMI w kartach graficznych
    Od: "Leon Mazurek (inny)" <m...@g...bez-spamu.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-26 06:19, work pisze:
    > Mam pytanie jak sobie radzicie posiadając na wyjściu w kartach
    > graficznych mini HDMI. Czy kabelek HDMI - mini HDMI, przejściówka HDMI -
    > mini HDMI plus normalny kabel HDMI oraz przejściówka DVI-HDMI plus kabel
    > HDMI. Mam kłopot, monitor samsung nie wykrywa grafy GF GTX 650 na kablu
    > HDMI - mini HDMI. Może jakieś sugestie.

    Może być tak jak dawniej z gniazdami SVHS na kartach graficznych.
    Wszyscy je zamieszczali, a tylko nieliczne karty miały prawdziwy SVHS.
    Reszta to był zwykły compositvideo puszczony na dowolnie wybrany (przez
    producenta karty) styk gniazda SVHS - tak żeby trudniej było dopasować
    kabelek / przejściówkę.

    Moja rada - nie kupować wynalazków i tyle.

    Leo