  • 11. Data: 2011-11-23 05:57:00
    Temat: Re: mile
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    wide open pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=20XsaHpRQC8#!

    No i w końcu sensowny sposób ćwiczenia ósemki. Trzeba to podpowiedzieć
    ustawodawcom PORD

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2011-11-23 07:37:42
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    siny napisał(a):
    > zauwazyliscie ze gosc ma dwie klamki po lewej stronie?

    moze ma tylko jedna reke i w dodatku jest leworeczny?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2011-11-23 11:40:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.11.2011 wide open <s...@g...com> napisał/a:

    > Niewatpliwie popisali sie tworczym podejsciem do tematu i zejsciem z
    > przetarych szlakow.
    >
    > A to?
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=w2hM35ixZMI

    To powiedziało tak: Ten film wideo zawiera treść od partnera EMI, który
    zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich.

    Ech.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2011-11-23 11:56:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    kakmar napisał(a):
    > To powiedziało tak: Ten film wideo zawiera treść od partnera EMI, który
    > zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich.
    >
    > Ech.

    to wszystko przez PO!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2011-11-23 16:39:12
    Od: "siny" <s...@w...pl>

    > He ? Ta specjalna substancja to EPS czy polistyren spienialny, potocznie
    > nazywany styropianem. Czasami to EPP czyli polipropylen spienialny, ot
    > taka zwykla pianka jak na wypelnienia zderzakow w samochodach.

    a nie ma tam czegos jeszcze pomiedzy zewnetrzna skorupa a tym styropianem
    gdzies o tym czytalem
    ale dzieki za skorygowanie

  • 16. Data: 2011-11-24 03:59:11
    Od: wide open <s...@g...com>

    On 11/23/2011 04:40 AM, kakmar wrote:

    &v=w2hM35ixZMI

    > To powiedziało tak: Ten film wideo zawiera treść od partnera EMI, który
    > zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich.
    >
    > Ech.

    poszukaj na YT "pakistan bike wheeling style" to napewno cos wejdzie ;-)

  • 17. Data: 2011-11-24 17:41:19
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał w
    wiadomości news:jai1vh$q23$3@inews.gazeta.pl...
    &v=20XsaHpRQC8#!

    > No i w końcu sensowny sposób ćwiczenia ósemki. Trzeba to podpowiedzieć
    > ustawodawcom PORD

    mi też się ta ósemka spodbała, ale na odlewniczej by nie zdał :)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej