    From: "jeronimo" <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą
    Date: Fri, 8 Apr 2011 15:40:49 +0200

    Użytkownik "wozniak grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:inkpcb$2q6$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > spróbuj odpalić openarena na windows, sprawdź czyprzycina, apotem to samo na
    > linuxie, będziesz miał jakieś porównanie.

    Mogę tak zrobić, ale niestety nie planuję korzystać z komputera na Linuxie ani
    grać tam w Battlefielda. Zresztą to jest zupełnie inny system i to, że by nie
    przycinało w openarenie na Linuxie nic mi nie mówi o sprawności klawiatury, bo
    Linux może inaczej korzystać z I/O/USB i dane wysyłane z uszkodzonej klawiatury
    mogą nie mieć wpływu na generowanie grafiki OpenGL na Linuxie tak jak na DX11 w
    Windows. Może po prostu klawiatura ciągle wysyła jakieś pakiety a DirectX input
    musi się nimi zajmować i stąd te mikroprzycięcia. Klawiatura nie wykazuje innych
    oznak uszkodzenia a ja się na tym nie znam, więc postanowiłem tutaj spytać, bo
    może ktoś już miał taki problem albo ma pomysł, czym to może być spowodowane.