    From: "jeronimo" <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą
    Date: Thu, 7 Apr 2011 15:58:18 +0200

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:inke8q$419$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mozna po prostu sprawdzic z innym komputerem? Jesli problem jest latwy do
    > odtworzenia na pewno zostanie wymieniona.
    >
    > --
    > Pozdr

    Ależ nie potrzebuję już sprawdzać z innym komputerem, bo była to jedna z
    pierwszych czynności, które wykonałem jak podejrzenie padło na klawiaturę.
    Klawiatura na 100% powoduje mikroprzycięcia. Problem w tym, że dla mnie to jest
    łatwe do odtworzenia, ale dla panów serwisantów już niekoniecznie musi. Nie będę
    do nich przecież taszczył komputera, żeby im "demonstrować". Prawdopodobnie będą
    mi wciskać kit, że to musi być coś z moim komputerem/systemem itd. nie w
    porządku, bo klawiatura jest fizycznie ok. Boję się, że to nie jakaś wada tej
    klawiatury tylko taki urok tego modelu, może źle zaprojektowane, nie wiem.
    Dlatego wolałbym najpierw wyśledzić problem i np. mieć jakieś logi, że
    urządzenie cały czas wysyła niepotrzebnie dane do komputera mimo braku
    wciśnięcia klawisza, niż po prostu powiedzieć "panie, bo mi gry przycinają z tą
    klawiaturą". Klawiatura powodująca przycięcia to raczej dość rzadko spotykane
    zjawisko przecież.