  • 1. Data: 2011-02-15 22:58:50
    Temat: mikrofon na skretce
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Czy są takie urządzenia aby wpiąc to do sieci lan i na końcu skretki podłączyć
    mikrofon ? -

    SWITH ----LAN------>MIC
    cos na zasadzie monitoringu tylko zamiast kamery - mikrofon. taki "audiotoring"
    :)

  • 2. Data: 2011-02-16 05:09:40
    Temat: Re: mikrofon na skretce
    Od: "Piotr K." <pk:idf.pl>

    -----Piotr K.
    Użytkownik "BETON" napisał w wiadomości grup

[...]

    Tak, takie urządzenie to np. komputer, który podpinasz na końcu skrętki, a
    do niego mikrofon. Można go ukryć np. w obudowie komputera. Na komputerze
    instalujesz Hamachi i jeśli komputer jest w sieci, to możesz prowadzić
    nasłuch z dowolnego miejsca na świecie. Szef nas tak w firmie podsłuchiwał.
    Perfidne, nieprawdaż???

    --
    -----Piotr K.

  • 3. Data: 2011-02-16 08:56:33
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Poszukaj pod hasłem "balun".

    -----

  • 4. Data: 2011-02-16 11:08:54
    Od: diverek <U...@o...pl>

    W dniu 2011-02-16 09:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Poszukaj pod hasłem "balun".

    Autorowi raczej nie chodziło jedynie o transmisję po skrętce i podpięcie
    do niej zwykłego mikrofonu analogowego, ale o mikrofon będący
    urządzeniem sieciowym. Ale tego Twojego "baluna" też da się wykorzystać :)

    --
    Pozdrawiam,
    diverek

  • 5. Data: 2011-02-16 11:18:07
    Od: diverek <U...@o...pl>

    W dniu 2011-02-15 23:58, BETON pisze:
> [...]
    > podłączyć mikrofon ? -
    >
    > SWITH ----LAN------>MIC
    > cos na zasadzie monitoringu tylko zamiast kamery - mikrofon. taki

    Opcji kilka.
    1. Wspomniany komputer + mikrofon np. USB + Hamachi :)
    2. Najprostszy rejestrator DVR z dyskiem twardym, kartą sieciową i
    wejściem audio, np. typu BNC. Kupujesz _odpowiedni_ mikrofon, puszczasz
    go po skrętce lub koncentryku, a podpięcia ze skrętki możesz zrobić
    przez wspomniane przez kolegę wyżej "baluny" :) czyli
    transmitery/konwertery pasywne. Jeżeli rejestrator ma wejścia typu cinch
    lub zwykłe zaciskowe to jeszcze prościej. Dodatkowo możesz sobie
    podłączyć wizję.
    3. Kamera IP z wbudowanym mikrofonem i dedykowanym oprogramowaniem -
    najmniej kombinacji, wizja "gratis" no i zestaw pro :)

    --
    Pozdrowienia,
    diverek

  • 6. Data: 2011-02-17 14:03:29
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "diverek" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3. Kamera IP z wbudowanym mikrofonem i dedykowanym oprogramowaniem - najmniej
    > kombinacji, wizja "gratis" no i zestaw pro :)

    Ale wszystkie w/w sposoby dają jakby gratis dzwiek a domyślnie są pod wideo.
    Szukam urządzenia wielkosci małego switha, do którego wpinam skretke i mam
    słysze dzwieki zdalnie.
    Ale cos mi sie zdaje se czegos takeigo nie wymyslił jeszcze nikt.

  • 7. Data: 2011-02-17 17:13:05
    Od: diverek <U...@o...pl>

    W dniu 2011-02-17 15:03, BETON pisze:

    > Szukam urządzenia wielkosci małego switha, do którego wpinam skretke i
    > mam słysze dzwieki zdalnie.

    Osobiście nie widziałem, nie słyszałem.
    Może na znanym serwisie aukcyjnym tego typu urządzonko zrobione przez
    małe chińskie rączki znajdziesz pod jakąś magiczną nazwą MICROFONIX IP
    lub coś podobnego :)

    --
    Pozdrowienia,
    diverek

  • 8. Data: 2011-02-17 20:37:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podłączyć mikrofon ? -
    >
    > SWITH ----LAN------>MIC
    > cos na zasadzie monitoringu tylko zamiast kamery - mikrofon. taki

    Owszem, kamera z mikrofonem.

    Feromon

  • 9. Data: 2011-02-17 21:22:25
    Od: Lukasz Czarnowski <r...@C...pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 15:03:29 +0100
    "BETON" <b...@m...pl> wrote:

> [...]
    > wpinam skretke i mam słysze dzwieki zdalnie.
    > Ale cos mi sie zdaje se czegos takeigo nie wymyslił jeszcze nikt.

    Jako pomysł podrzucę: Network USB Hub + mikrofon USB.
    Czy będzie to grało musisz już poszukać.

    Łukasz Czarnowski

  • 10. Data: 2011-02-17 23:18:36
    Od: Desper <p...@w...grzegorz.com>

    W dniu 2011-02-17 22:22, Lukasz Czarnowski pisze:

    > Jako pomysł podrzucę: Network USB Hub + mikrofon USB.
    > Czy będzie to grało musisz już poszukać.

    A ja kolejny pomysl podrzuce: extender usb na skretce + karta muzyczna
    na usb - dziala, sprawdzone :)