    From: "silesiac" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: migracja simplus-36i6
    Date: Tue, 2 Jun 2009 22:11:00 +0200

    Użytkownik "XXX" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h03o6k$i9f$1@217.76.112.12...

    > Użytkownik "silesiac" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zupełnie nie rozumiem dlaczego z lepszej oferty przechodzisz na gorszą.

    Już spieszę z wyjaśnieniem :-)

    W Simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku.

    Dokładnie tak samo jest w 36i6

    > Wybierający Twój Profil z profilem Taniej do Wszystkich (29gr/min.do
    > wszystkich oprócz Play), realny koszt minuty spada do 21,5grosza.

    Dokładnie to samo osiągnę uruchamiając tę "gadkę padaczkę" czy jak jej tam
    od wczoraj - a do tego: 7 osób (móglbym więcej, ale to jest akurat to czego
    szukam) z mojej rodziny mam za 9 groszy (odejmijmy to co trzeba za
    doładowanie), internetowe pakiety dostępne mi wystarczą (chyba nawet te
    "darmowe" 25 mega za doładowanie, co mam zamiar robić - więcej w komórce nie
    potrzebuję)

    Do tego darmowy nr w Plusie realnie za 7,45zł miesięcznie.

    Potrzebowałbym 7 takich ;-) ale za darmo albo jakieś mega tanie - to 9
    groszy jest do wytrzymania

    Jeśli koniecznie chcesz dzwonić do Play to kupujesz 2.karte SIM
    > :Fresha i dzwonisz tanio do Play i stacjonarek. Jednak nie masz taniego
    > internetu!

    (Tu nie rozumiem bo obie oferty mają drożej do Play)
    A podsumowując: najbardziej to by mi pasowała rewolucyjna profilowa ale oba
    profile naraz... niestety... nie ma, więc takim quasi połączeniem tych dwóch
    jest (wedle mojego trybu używania komórki) właśnie 36i6
    pozdr
    sil