  • 21. Data: 2014-01-29 20:30:40
    Temat: Re: mieszanie-filtr paliwa
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Tak, a później można wycisnąć i zatankować tym dizla.

    No!

    > EOT :)

    Wkoncu ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-01-29 22:53:51
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał :

    [...]
    > Poza tym to nie ignorancja jest problemem tylko wypowiadanie się na tematy
    > o których nie ma się pojecia.

    Speców pokroju elektrody jest na pęczki na każdym forume, nawet
    obcojęzycznym. To chyba dzięki tej durnej punktacji za każdy wpis.
    Błogosławieni, którzy nie mają nic do powiedzenia i nie oblekają tego faktu
    w słowa.

    --
    ARQ
    transalp

  • 23. Data: 2014-01-29 23:13:21
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@f...pl> napisał :

    > Olej rozpuszcza się w benzynie i powstaje roztwór. Roztworu nie
    > można rozdzielić żadnym filtrem. Można za to w ten sposób
    > rozdzielić ciecze które się nie mieszają np: wode z olejem itp.

    True. Były kiedyś takie fajne blaszane lejki do wachy z cholernie drobnym
    sitkiem, które potrafiło zatrzymać krople wody. Ale ja nie o tym chciałem. W
    demoludach (WSK, Jawa, CZ) stosowałem z powodzeniem filtry papierowe
    polskiej produkcji przeznaczone do kaszlaka. Jedyny problem polegał na
    dopasowaniu rurki 6mm do filtra z króćcem 8mm. Później produkowano filtry z
    dłuższą końcówką ze stopniowaną średnicą 8->6.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 24. Data: 2014-01-30 00:50:16
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    >Ba. A spróbuj poszukać czegoś na temat chorób dziecięcych w internecie,

    Ba, a spróbuj szukać podpowiedzi w jakimś nie całkiem banalnym
    zagadnieniu prawnym;) Rozczulila mnie kiedys wypowiedz jednego
    "aktywnego aktywisty" na forum prawnym, który w ferworze dyskusji uzyl
    sformulowania: "a bo w kancelarii Taty..." - ot i wszystko o
    forumowych autorytetach;)
    Prawda jest taka, nie tylko w branzy prawniczej, ze prawdziwi fachowcy
    w swojej dziedzinie z reguly nie maja czasu ani tez potrzeby
    "lansowania sie po internetach", a juz zwlaszcza na takich forach
    ogolnego dostepu, gdzie nie dosc, ze marnuje sie czas na napisanie
    porady to jeszcze przyjdzie "kopac sie" z jakims "pryszczatym
    nastolatkiem";)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 25. Data: 2014-01-31 12:15:31
    Od: "Artur Tomczyk" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Konasz19752" <wiktorskowronski@_NOSPAM_onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a48313cb18f3ba92931d088fb6a2fd9c$1@grupy.scigac
    z.pl...

    >>> stało... Jeżeli Panowie wiedzą to proszę powiedzieć czy można czy

    > muszę kupić a jeździć to jak ciepło będzie :) . A jaki Pan mi by polecał
    > siatkowy czy papierowy?

    siatkowe filtrują co większe kamienie i gałęzie; zakładaj klasyczny
    papierowy; w motoryzacji głownie takich się uzywa, bez znaczenia czy to
    paliwo, olej silnikowy czy do skrzyni biegów

    pozdrawiam
    Artur