  • 211. Data: 2012-01-17 13:48:10
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 02:13:11 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Twoją winą jest, że sobie uroiłeś, że
    > - twoje zastosowania flasha są poważne

    Faktyczmie, firmowy system nie może być zastosowaniem poważnym. Rzecz
    jasna, w przeciwieństwie do Farmville.

    > - klienci z takimi zastosowaniami stanowią istotny odsetek rynku

    O odsetkach nic nie pisałem, o czym przekonasz się, jeśli zadasz sobie trud
    sprawdzenia w poprzednich postach.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 212. Data: 2012-01-17 13:52:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 02:14:55 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Nie. Jako z dupy bełkot a nie argument.

    Argument odnoszący się do stanu systemu w kontekście jego wydajności jest z
    dupy? No proszę. Finalnie mam ci do przekazania w tej kwestii już tylko
    zdania kończące cały ten post.

    > Ależ jest.

    Patrz niżej...

    > Bo można.

    ROTFL! Słów mi brak do ciebie. Ale i szkoda strzępić języka. EOT z mojej
    strony, bo wyrosłem z piaskownicy.

  • 213. Data: 2012-01-17 14:23:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > No to masz full wypas sprzęt (2 rdzenie + nowa technologia) i nie porónuj tego
    > do starych sprzętów bo widać nie masz pojęcia co i jak działa.
    Miałem XP, Vistę i obecnie 7 na kompie:
    p4 630@3,8 GHz, 2 GiB ram (4x512 MiB DDR1), Vista i 7 w wersji x64.

  • 214. Data: 2012-01-17 14:31:01
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    qwerty nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    > Miałem XP, Vistę i obecnie 7 na kompie:
    > p4 630@3,8 GHz, 2 GiB ram (4x512 MiB DDR1), Vista i 7 w wersji x64.

    I co to wnosi do tematu ??

  • 215. Data: 2012-01-17 15:12:01
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:rqq6ny5gu771.sp0uuxj62aug.dlg@40tude.net...

    > Pudło, Anonimie.

    Godel:
    serwer news: Gazeta.pl

    Andrzej Libiszewski:
    serwer news: Gazeta.pl

    Podobne style wypowiedzi, poruszanie się w tych samych wątkach, w
    sygnature jakaś głupota wpisana w podobnym formacie, imię i nazwisko w
    loginie zapewne zmyślone w celu wzbudzenia wrażenia autentyczności. W
    tym samym czasie wzmianka o Sherlocku. Zapewne wyjątkowe zbiegi
    okoliczności, Godel...

  • 216. Data: 2012-01-17 17:16:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-17 08:52, Waldek Godel pisze:

    > Na szczęście autorzy stron są coraz mądrzejsi i flash powoli znika.
    > Występuje albo alternatywna wersja albo wszyscy przesiadają się na HTML5.
    > A ze stron czysto flashowych.. już dawno nie widziałem takiej strony,
    > której niemożności przeczytania bym żałował. W zasadzie pozostały wyłącznie
    > strony czysto marketingowe.

    ja tego nie zauwazylem, niestety wciaz flash.
    (przynajmniej po stronach, po ktorych ostatnio chodze z racji roznych
    takich przygotowan)
    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 217. Data: 2012-01-17 17:18:04
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-17 16:12, Disappointed E52 owner pisze:

> [...]
    > loginie zapewne zmyślone w celu wzbudzenia wrażenia autentyczności. W
    > tym samym czasie wzmianka o Sherlocku. Zapewne wyjątkowe zbiegi

    a zes palnol....

    sluchamy dalej :)

    Sherlocku :-P

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 218. Data: 2012-01-17 17:18:10
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 18:16:06 +0100, AL napisał(a):

    > ja tego nie zauwazylem, niestety wciaz flash.
    > (przynajmniej po stronach, po ktorych ostatnio chodze z racji roznych
    > takich przygotowan)

    Słabo zauważasz, nawet jutub ma już wersję w czystym HTML5

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 219. Data: 2012-01-17 17:22:51
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 18:18:04 +0100, AL napisał(a):

    > a zes palnol....
    >
    > sluchamy dalej :)
    >
    > Sherlocku :-P

    Coś mi się widzi, że mamy godnego następcę Zacieka :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 220. Data: 2012-01-17 18:18:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup

    >Słabo zauważasz, nawet jutub ma już wersję w czystym HTML5

    Jak sie do niej dostac ?

    J.