  • 201. Data: 2012-01-16 13:02:21
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 13:49:31 +0100, Chris napisał(a):

    > Na przykłąd twórcy stron, administratorzy stron potrzebują coś takiego jak
    > obsługa flasha żeby być pewnym że strona poprawnie się wyświetla na
    > wszystkich urządzeniach a nie tylko wybranych ...

    Tylko niektórzy. Pozostali wolą się douczyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 202. Data: 2012-01-16 13:22:50
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Waldek Godel nabazgrał(a):

    > Tylko niektórzy. Pozostali wolą się douczyć.

    Gorzej jak musisz wstawić w stronę gotowca właśnie we flashu i nie ma
    przebacz że tobie się nie podoba :) nasz klient nasz pan :)

  • 203. Data: 2012-01-16 16:48:47
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl>
    napisał w wiadomości news:a0scacx1nt4d$.1urhgd87s66bp$.dlg@40tude.net...
    > Zgadnij, Sherlocku.

    Tu Cię mam, ile jeszcze masz tożsamości, Godel?

  • 204. Data: 2012-01-17 00:22:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 13:44:29 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Na to wygląda, że ci zabrakało, skoro z tym śmietnikiem wyjechałeś.

    Stan systemu potraktowałeś jako przytyk osobisty? Wiesz, trzeba naprawdę
    złej woli by tak to interpretować.

    > Tak.

    > Sam postanowiłeś wprowadzić do rozmowy kolejne zalety W7.

    Teza była prosta: W7 jest szybsze od poprzednika. No więc nie jest. A
    większa wytrzymałość na zaśmiecenie jest niewątpliwie zaletą, ale
    porównania wydajności prowadzi się na czystym systemie, żeby miało to jakiś
    sens.

    > Nie stać cię i dorabiasz ideologię?

    Daruj sobie ten bełkot może, co? Albo wysil te swoje szare komórki i napisz
    wreszcie, czemu do starego niezbyt szybkiego sprzętu w ogóle należy
    rozważać instalowanie najnowszego systemu?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 205. Data: 2012-01-17 00:23:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 17:48:47 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Tu Cię mam, ile jeszcze masz tożsamości, Godel?

    Pudło, Anonimie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 206. Data: 2012-01-17 00:25:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 13:42:53 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Farmville, czy jak mu tam, ci do pracy potrzebny?

    Słuchaj, to że nie znasz żadnych poważniejszych zastosowań flasha niż
    Farmville naprawdę nie jest moją winą.

    > Cukiereczku. Naucz się pisać słowo "zdarzają". Następnie naucz się czytać,
    > bo ja nigdzie nie napisałem, że twoje marginalne nieistotne przypadki mi się
    > w głowie nie mieszczą. One po prostu są tak mało ważne jak rzadko występują.

    :) No dalej, jeszcze trochę.

  • 207. Data: 2012-01-17 01:13:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Słuchaj, to że nie znasz żadnych poważniejszych zastosowań flasha niż
    > Farmville naprawdę nie jest moją winą.

    Twoją winą jest, że sobie uroiłeś, że
    - twoje zastosowania flasha są poważne
    - klienci z takimi zastosowaniami stanowią istotny odsetek rynku

  • 208. Data: 2012-01-17 01:14:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Stan systemu potraktowałeś jako przytyk osobisty?

    Nie. Jako z dupy bełkot a nie argument.

    > Teza była prosta: W7 jest szybsze od poprzednika. No więc nie jest.

    Ależ jest.

    > Daruj sobie ten bełkot może, co? Albo wysil te swoje szare komórki i
    > napisz wreszcie, czemu do starego niezbyt szybkiego sprzętu w ogóle
    > należy rozważać instalowanie najnowszego systemu?

    Bo można.

  • 209. Data: 2012-01-17 03:51:20
    Od: Splinter <s...@c...pl>

    W dniu 2012-01-17 02:13, Skrypëk pisze:

    > Twoją winą jest, że sobie uroiłeś, że
    > - twoje zastosowania flasha są poważne
    > - klienci z takimi zastosowaniami stanowią istotny odsetek rynku

    Poważne, niepoważne...
    Na pewno jednym z głównych zastosowań tabletów ma być skuteczne
    przeglądanie Internetu - a flash występuje obecnie średnio na co
    czwartej stronie internetowej i nie zawsze są to tylko reklamy.

    Więc wydaje się oczywiste, że brak obsługi flasha powinien być
    czynnikiem zniechęcającym, gdyż utrudnia korzystanie ze stron internetowych.

  • 210. Data: 2012-01-17 07:52:41
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 17 Jan 2012 04:51:20 +0100, Splinter napisał(a):

    > Na pewno jednym z głównych zastosowań tabletów ma być skuteczne
    > przeglądanie Internetu - a flash występuje obecnie średnio na co
    > czwartej stronie internetowej i nie zawsze są to tylko reklamy.

    Na szczęście autorzy stron są coraz mądrzejsi i flash powoli znika.
    Występuje albo alternatywna wersja albo wszyscy przesiadają się na HTML5.
    A ze stron czysto flashowych.. już dawno nie widziałem takiej strony,
    której niemożności przeczytania bym żałował. W zasadzie pozostały wyłącznie
    strony czysto marketingowe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta