  • Data: 2012-01-01 08:42:59
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Dec 2011 21:25:33 +0100, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >witam
    >
    >Jakiś czas temu szukałem informacji jak się żyje z telefonem który ma
    >androida. Zafascynowanie z punktu widzenia fana "angry birds" jest

    [ciach]
    Ostatnio też zmieniłem tela na androida tylko dlatego że był tani, ale
    nie rozumiem do tej pory zachwytu ludzi tym całym androidem. Osobiście
    mi się niezbyt podoba, za dużo zbędnych rzeczy, no niby można z
    marketu pościągać ale bawić się konfigurować, po prostu nie rozumiem
    tego całego szumu związanego z androidem.
    Co z tego że to działa ale jak się korzysta z wifi czy netu to bateria
    wytrzymuje dzień ale baterie w telach to temat na inną dyskusje.