  • 31. Data: 2020-05-12 19:49:28
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: K <n...@e...com>

    On 12/05/2020 18:37, Cavallino wrote:

    > W tejże części tirowcy nie wyprzedzają się całymi kilometrami - bo to
    > się tępi jeszcze ostrzej.

    Owszem wyprzedzaja tak samo tylko rzadziej jest to wkurwiajace ze
    wzgledu na to, ze wiekszosc autostrad ma trzy lub wiecej pasow. Ba,
    najczesciej ci sami kierowcy ze wschodu, tylko po wyjezdzie nabieraja
    respektu do lokalnego PORD.

  • 32. Data: 2020-05-12 20:00:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-05-2020 o 19:49, K pisze:

    > Owszem wyprzedzaja tak samo tylko rzadziej jest to wkurwiajace

    Zazwyczaj jest po prostu zabroni0one i zaraz po przejechaniu granicy w
    Jędrzychowicach sobie o tym doskonale przypominają.
    A w Polsce hulaj dusza, piekła nie ma (i policji też bo stoi z radarem w
    krzakach).
    Więc sobie używają.
    A potem zdziwieni że kogoś to oburza....

  • 33. Data: 2020-05-12 20:36:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zazwyczaj jest po prostu zabroni0one i zaraz po przejechaniu granicy
    >w Jędrzychowicach sobie o tym doskonale przypominają.

    Ale przeciez tam nie ma zakazu wyprzedzania przez ciezarowki ...

    J.

  • 34. Data: 2020-05-12 20:44:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    >Bez zartów... Hamował bez powodu,

    zwalnial lepiej pasuje.

    >złsliwie blokujac ruch,

    nie on blokowal, tylko jemy zablokowano

    >raz przyspieszajac, raz hamujac.

    raczej konsekwetnie zwalnial.

    >Mysle ze spokojnie mozna przypiac kilka wykroczen i jakies minimum
    >500
    >powinien dostac.

    A ma prawo sie nie zgodzic.
    I co zostanie ? Jechal z predkoscia 70 km/h na ograniczeniu do 140 :-)

    >Chociaz cos w tym jest ze jak ktos nie umie sobie poradzic z emocjami
    >moze powinno sie go skierowac na badania...?

    J.

  • 35. Data: 2020-05-12 21:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Zgadza się, a na pewno nie powinno się gnoja wpuszczać za kierownicę
    > dużej ciężarówki.

    W sumie to było od poczatku jasne, ze droga jest tylko dla osobówek bo
    Cavallino jezdzi osobówkami.
    Wszystkie pojazdy wolniejsze, szybsze, mniej zwrotne, wieksze etc
    WYPIERDALAC ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 36. Data: 2020-05-12 21:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Faktycznie zap..dalał, nie ma co....

    Ale masz problemy...
    Ok, "poruszał się lewym pasem z predkoscią autostradowa". czy teraz
    bedzie ok i zamiast sie przypierdalac, skupisz sie na meritum?

    > A ja myślę że tak.
    > Przynajmniej na mnie takie pomysły w ten sposób działają.

    Wspolczuje, musisz z 10 razy dziennie wychodzic z auta i wykłucać się z
    innymi uczestnikami ktorzy popełniaja takie lub inne błędy.

    > Gdyby sobie nie radził to by stanął na heblu.

    Gdyby stanał na heblu to po pierwsze byłby winny spowodowania wypadku.
    Ale masz racje - zachował sie tylko jak baran a mogł jak debil.

    > A on tylko delikatnie dał odczuć przygłupiemu tirowcowi jak smakuje
    > spowalnianie jazdy....

    > Dojrzały tirowiec jechałby za poprzednim....

    Wspolczuje ci takiego pojmowania dorosłosci.
    Ja podejrzewam, ze tirowiec cos tam wczesniej wykombinował (najpewniej
    zajechał droge) ale samo wyprzedzanie (nawet przydługawe) to nie jest
    powód do jakiejkolwiek reakcji a juz na pewno nie do takiej.
    Gdyby tak było to musiałbys codziennie stoczyc parenascie pojedynków na
    drodze bo ludzie robią gorsze rzeczy.

    Co innego ten tirman który wyprzedził i zajechał ale tu juz sie odezwała
    solidarnosc tirmanów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 37. Data: 2020-05-12 21:29:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > zwalnial lepiej pasuje.

    Słabo obserwujesz a dodatkowo nigdy nie jechałes 40 tonowa ciezarówką...

    > nie on blokowal, tylko jemy zablokowano

    Serio? Nawet jeżeli tak było (chociaz wyglada ze wynikało to z normalnego
    ruchu) to przeciez jedno nie wyklucza drugiemu.

    > raczej konsekwetnie zwalnial.

    Czyli te murgajace stopy to przypadek...?

    > A ma prawo sie nie zgodzic.
    > I co zostanie ? Jechal z predkoscia 70 km/h na ograniczeniu do 140 :-)

    Powodowanie zagrozenia?

    https://www.rp.pl/Prawo-drogowe/311059991-Sad-nagle-
    hamowanie-to-nie-
    sposob-na-lekcje-kultury-dla-innych-kierowcow.html

    Sąd przypomniał, że zgodnie z przepisem art. 19 ust 2 pkt 2 Prawa ruchu
    drogowym kierujący pojazdem jest obowiązany hamować w sposób
    niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego ***utrudnienia***.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 38. Data: 2020-05-13 08:07:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-05-2020 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale masz problemy...
    > Ok, "poruszał się lewym pasem z predkoscią autostradowa". czy teraz
    > bedzie ok

    Tak, bez nieuzasadnionych pejoratywnych określeń brzmi o wiele lepiej i
    jakby prawdziwiej.

    i zamiast sie przypierdalac, skupisz sie na meritum?

    > Wspolczuje, musisz z 10 razy dziennie wychodzic z auta

    Na szczęście rzadko jeżdżę autostradami obciążonymi przez tiry - głównie
    w weekendy, gdy jest ich mało, więc problem jest rzadki.

    > Gdyby stanał na heblu to po pierwsze byłby winny spowodowania wypadku.
    > Ale masz racje - zachował sie tylko jak baran a mogł jak debil.

    Za to jak debil zachował się kierowca tira, któray zatrzymał ruch, a nie
    widzę specjalnej jazdy z nim....

    > Wspolczuje ci takiego pojmowania dorosłosci.

    A ja Tobie moralności Kalego.

    > Co innego ten tirman który wyprzedził i zajechał ale tu juz sie odezwała
    > solidarnosc tirmanów.

    I to rozumiem plucia się na grupie nie wymaga?
    Nie to, co lekkie zwolnienie osobówki?

  • 39. Data: 2020-05-13 08:07:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-05-2020 o 20:36, J.F. pisze:

    > Ale przeciez tam nie ma zakazu wyprzedzania przez ciezarowki ...

    Clou "całymi kilometrami".

  • 40. Data: 2020-05-13 08:09:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-05-2020 o 21:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Słabo obserwujesz a dodatkowo nigdy nie jechałes 40 tonowa ciezarówką...

    W niej zdjęcie nogi z gazu, lub wyłączenie tempomatu, to jakaś czynność
    na poziomie katastrofy w ruchu lądowym?
    No to już teraz wiem, dlaczego koniecznie muszą wyprzedzać nawet przy
    różnicy prędkości 1 km/h albo i mniej.....