  • Data: 2020-05-14 13:00:19
    Temat: Re: miedzy nami Polakami
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > A nie mówiłem?
    > Każdy kto jedzie szybciej zasługuje na inwektywy.
    > A to burak, a to zapierdziela (jadąc spokojnie w ramach przepisów)...
    >
    > A potem się dziwisz, że ludzie widzą u Ciebie kapelusz zamiast mózgu...

    Ale oni nie jada szybciej...
    Oni tylko jada agresywniej, przeszkadzajac tym co jada płynnie.
    A suma sumarum i tak jestesmy w tym samym czasie w tym samym miejscu.
    Przykładem jest odcinek rondo rataje - orlen przy moście na bałtyckiej.
    Jade płynnie 80 na godzine, co chwile widze takich scigaczy co to lewy
    pas prawy, jest 3 metry przerwy, wciskam sie. A potem i tak stoja na
    tych samych swiatłach, przewaznie nawet blokuja płynny ruch po
    podjezdzaja do kolejnych swiateł za wczesnie, zanim włączy sie zielone.
    Bo tam jest, z właszciwie do niedawna była, całkiem przyjemna zielona
    fala.

    No ale wracajac do tematu watku - musiałbym miec coś nie po kolei w
    głowie zeby wychodzic do kogoś kto mi wjedzie przed maske i przyhamuje bo
    sie ledwo zmiescił. Widze co robi, hamuje wczesniej, niech ma, niech
    jedzie, moze ma kupe w gaciach i musi sie tak spieszyc...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie