  • Data: 2017-01-26 07:59:22
    Temat: Re: microwindows/nano-x na raspberry
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-25 o 17:13, s...@g...com pisze:

    > No to w końcu o co chodzi? W głównym wątku piszesz, że chcesz GUI, a teraz
    wnioskuję że nie potrzebujesz grafiki. To tak jakbyś chciał kartofle, ale bez
    ziemniaków.

    Ale ja napisałem bardzo konkretnie o co mi chodzi. O system nano-x.
    Lazarusem chętnie się pobawie ale nie w ramach TEGO PROJEKTU.

    > Może warto przejść na RPi-3. Nie mierzyłem czasu dokładnie, ale pełny Raspbian
    wstaje w jakieś 15s. Bez odchudzania.

    Może warto zostać przy lekkich rozwiązaniach. To co robie od biedy można
    zrobić na arduino, ja jednak mocno zaszalałem używać AŻ raspberry
    zero. Jeśli mając taki sprzęt muszę iść na kompromisy związane
    z czasem ładowania to projekt chyba pójdzie do kosza.