eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymgła i popierdalanieRe: mgła i popierdalanie
  • Data: 2011-12-02 16:29:48
    Temat: Re: mgła i popierdalanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" napisał w wiadomości
    Cavallino wrote:
    >>> Droga reakcji (układu kierowca+hamulce -- liczymy 1s): 42m
    >> 1 s to za mało,

    >Zakładam że jak ktoś tak daje to jest jednak skupiony na jeździe.
    >Czas od

    i wlasnie - niekoniecznie jest. zalezy jaka ta mgla, ile bylo powodow
    do skupienia, jak dawno..

    >zdarzenia do przekazania sygnału nerwowego do stopy jakieś 0.7s i
    >0.3s na wciśnięcie.

    I tu jest dodatkowy czynnik - od wyraznego sygnalu do wcisniecia.
    Tymczasem we mgle wszystko niewyrazne :-)

    Czasem mgla rzadka, stopy silne, zakret lekki czy dolek, widac ze tam
    wypadek.
    Kiedy indziej mgla zgestnieje, ten z przodu zdejmie noge z gazu, widac
    go coraz gorzej, zanim sie zorientujesz ze sie zbliza a nie oddala ...
    to juz moze byc za pozno :-)


    Tak czy inaczej - teoretyzowac sobie mozemy, nierzadko sam jade "we
    mgle" 100 czy wiecej, bo to tylko lekka mgielka, a potem gazety pisza
    ze znow setka osob w karambolu uczestniczyla :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: