-
21. Data: 2013-07-21 22:33:33
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: tá´Ź
megrims wrote:
> nawet 2
Ja zamawiam Yeti. :>
--
ss??q s? ??u??ou??
-
22. Data: 2013-07-21 22:55:11
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 22:33:33 UTC+2 użytkownik tá´ napisał:
> megrims wrote:
>
>
>
> > nawet 2
>
>
>
> Ja zamawiam Yeti. :>
>
>
>
> --
>
> ss??q s? ??u??ou??
Wal się. Byłem pierwszy i Ciebie nie kocha. Jeszcze raz Cie tu spotkam to tak
przypierdolę że kredki z tornistra Ci wylecą.
-
23. Data: 2013-07-22 09:56:15
Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
> W ogóle jak jeżdżą te "nowe" bardzo mocne BMW ;)
> wchodzi to w zakręty lepiej niż te z przed 8..15lat ?
Jak kontroluje sytuacje elektronika to trzeba chyba mieć życiowego pecha
żeby pojechać nie tam gdzie się chce.
>
> Czy da się na "pełnej piździe" (czyli 300..400koni+ na koła)
> iść w zakręcie i trakcja płynnie puszcza gaz ?
Takiej możliwości "poszaleć" nie miałem, zresztą bolidem za ~600tyś troche
miałem stracha odstawiać jakieś niekontrolowane zygzaki. :) Ale takim ~300KM
po lotnisku to w zakręt 180stopni z gazem w podłodze się dało wejść i o
dziwo z pełnym kagańcem elektronicznym przód momentami odjeżdżał ale tył nie
chciał. /wszystkie auta którym jechałem były w wersjch "x"/
>
> czy jest wciąż wrażenie że zaraz tył wywali ? a trakcja muli
> poniżej granicy przyczepności (aczkolwiek płynnie) i daje gaz
> kiedy pewna ze auto się trzyma - mimo to kierowca ma wrażenie
> że mu tył wywali bokiem przy dowolnej prędkości na zakręcie na
> "pełnej piździe".
>
> i jak na śniegu, dalej 400koni żadnych szans nie ma z 200 FWD ?
Tu nie wiem, śnieg miał być ale jakoś w marcu zabrakło.