eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymeeeega problem z wyborem autaRe: meeeega problem z wyborem auta
  • Data: 2013-07-21 04:37:01
    Temat: Re: meeeega problem z wyborem auta
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 7/20/2013 11:10 AM, megrims wrote:
    > W dniu 2013-07-20 09:13, _Michał pisze:
    >> On 7/20/2013 7:57 AM, megrims wrote:
    >>> W dniu 2013-07-20 00:28, BartekK pisze:
    >>>> W dniu 2013-07-19 20:34, megrims pisze:
    >>>>> do wyboru diesel:
    >>>>> BMW F10 z motorem 535d
    >>>>> BMW 6 4.0d
    >>>>> A6 3.0 BiTDI
    >>>>> A8 4.2 TDI
    >>>>>
    >>>>> albo benzyna:
    >>>>> - M5 E60
    >>>>> - S8
    >>>>> - 911
    >>>>>
    >>>>> albo po prostu M550d
    >>>>>
    >>>>> nie mogę się zdecydować
    >>>> Nic dziwnego. Pamiętaj że okrakiem na silniku - daleko nie zajedziesz,
    >>>> choćby to było 5.0d, więcej pożytku z zawieszenia i trakcji niż z
    >>>> dobrych chęci.
    >>>> Powiedz co chcesz tym robić, bo trochę inne kryteria są pod "wożenie
    >>>> się
    >>>> z lansem" po mieście (gdzie i tak się za bardzo nie rozpędzisz, a nawet
    >>>> jakby - to wiesz jak się to kończy), a co innego robienie długich tras,
    >>>> i to jeszcze czy po naszych polskich dziurach, czy po germańskich
    >>>> autobahnach?
    >>>>
    >>>>
    >>> Do lansu po mieście i pożerania autostrad to CL V12 Biturbo się nadaje.
    >>> Ale do szybkiego pokonywania zakrętów i latania bokami to zupełna
    >>> porażka.
    >>
    >>
    >> Nie wierzę, na czym polega problem w CL ?
    >>
    >> -małej efektywności
    >> -czy małej efektowności
    >
    > porównanie mam tylko do c63amg, bo zanim miało crash
    > zrobiłem nim 60000 km.
    > CL ma:
    > - miękkie hydrauliczne zawieszenie
    > - wolną skrzynię biegów
    > - za dużą masę
    > - turbo-dziurę małą, ale zawsze

    no to 5GT się tu nie nada bo będzie za podobne do CL'a i francuzów

    czyli chodzi o taką turbo taczkę bez turbo z silnikiem jak do 3 taczek ?
    francuzi mają taką z 4 turbinami, 4x4 i zawieszeniem hydro - będzie bez
    turbo dziury - ale za drogie i rynek wtórny nie istnieje.

    z małych bez turbo znam tylko m3 i na moje oko się nie nadaje,
    małe, lekkie z małym silnikiem i do d*py

    hmmm coś pomiędzy m3 a CL - no to... M5d jednak...
    ale nie jeździłem, nie wiem - za to emulacja dźwięku silnika
    w kabinie - bezcenna ;)

    tylko nie wiem czemu, ale mam wrażenie że te miękkie zawieszenia są
    bardzo efektywne, i jednak auta jadą odrobinkę szybciej - tylko tego
    nie czuć.

    a co do masy - nie ma tam regulacji zaiweszenia ? jak w citorenach
    kule sobie komp wpina czy coś ?

    "katedra na kołach" się zaczyna robić dopiero od jakiś 1.8+ tony,
    nie da się w sofcie poprawić turbo-dziurę jak ma 2 wiatraczki ?

    a na skrzynie to rady nie ma....

    ok późno - lecę spać !
    a z350 nie polecam dodawać do listy, będzie jazda jak lepszym hyundaiem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: