-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.
de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams
4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
Date: Thu, 8 Sep 2022 12:58:34 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.13.0
Reply-To: a...@w...pl
Subject: Re: [media] Piesza weszła na przejście
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tet7jn$d9p$2@news.icm.edu.pl> <tf9v6a$15p9$2@gioia.aioe.org>
<tf9vk6$av3$1$Cav@news.chmurka.net> <tfc0lt$11k1$1@gioia.aioe.org>
<tfc1q0$npg$1$Cav@news.chmurka.net>
From: Akarm <a...@w...pl>
In-Reply-To: <tfc1q0$npg$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <6319cadc$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.125.124
X-Trace: 1662634716 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 553 79.184.125.124:63307
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2856
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2706962
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.09.2022 o 08:24, Cavallino pisze:
>
> Komórka z której nie wolno jej na przejściu korzystać.
>
Jest to tzw. "trzecia" (czyli g...) prawda.
Nie wolno korzystać ze wszelkich aparatów w sposób uniemożliwiający
obserwację sytuacji na drodze. Trzymanie telefonu przy uchu i patrzenie
na drogę w żaden sposób nie jest sprzeczne z nowym punktem, zawartym w
prawie o ruchu drogowym:
Art. 14. Zabrania się:
[...]
8) korzystania z telefonu lub innego urządzenia elektronicznego
podczas wchodzenia lub przechodzenia przez jezdnię lub torowisko, w tym
również podczas wchodzenia lub przechodzenia przez przejście dla
pieszych - w sposób, który prowadzi do ograniczenia możliwości
obserwacji sytuacji na jezdni, torowisku lub przejściu dla pieszych.
Zwrócę uwagę na konkretne sformułowanie:
- "w sposób, który prowadzi do ograniczenia możliwości obserwacji"
Pieszy może gadać bo rozmowa nie przeszkadza w patrzeniu i nic się nie
powinno wydarzyć. Czyli wprost przeciwnie niż kierowca prowadzący
pojazd. Kierowca nie powinien rozmawiać, nawet przy pomocy zestawu
głośnomówiącego lub słuchawki w uchu, bo rozmowa rozprasza. Dwa razy we
mnie wjechali kierowcy rozmawiający przez telefon. I tłumaczyli się
identycznie:
- Panie, tyle lat tak jeżdżę, rozmawiam i nigdy najmniejszej stłuczki
nawet nie miałem.
Być może ta piesza nie ma szwagra, który jeździ wyłącznie na czerwonym.
Dlatego, mając zielone na swoim kierunku, śmiało zawsze korzysta z
uprawnień, nie bojąc się, że szwagier może jechać.
--
-
Akarm
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.22 13:11 Cavallino
- 08.09.22 16:39 Akarm
- 08.09.22 16:47 Tomasz
- 08.09.22 20:23 J.F
- 09.09.22 15:40 ii
- 09.09.22 15:44 ii
- 09.09.22 15:46 ii
- 09.09.22 16:33 Tomasz
- 10.09.22 16:45 trybun
- 10.09.22 18:49 ii
- 10.09.22 18:52 ii
- 11.09.22 08:41 trybun
- 12.09.22 01:13 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod