    From: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.transport.miejski,pl.misc.kolej,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [media] Koszty transportu miejskiego
    Date: Sat, 25 Nov 2023 16:20:22 +0100

    > U mnie "na wsi" zrobili darmową, bo właśnie Prezydent Miasta tak to
    > policzył, że koszty dystrybucji biletów i zawracania sobie tym głowy
    > większe. To się czepiają, że nabija sobie punkty u wyborców. Muszę mu
    > podpowiedzieć, by się na Shreka powołał.

    To dziwne, bo powiat przy Warszawie, grodziski, pruszkowski ma swoją
    komunikacje miejsko-podmiejską, głownie tym jeździ młodzież szkolna i
    emeryci nie ma dystrybucji biletów, kierowca sprzedaje. Bilety okresowe
    są sprzedawane tylko 6 dni w miesiącu:

    BILETY MIESIĘCZNE

    W STACJONARNYCH PUNKTACH SPRZEDAŻY prowadzonych przez Operatorów. Punkty
    czynne są w 3 pierwsze i 3 ostatnie dni robocze miesiąca w godzinach od
    10:00 do 18:00.
    Lokalizacje punktów:
    GRODZISK MAZ. na dworcu PKP,
    ŻABIA WOLA w Domu Kultury,
    BŁONIE w Centrum Sportu,
    PRUSZKÓW na dworcu PKP.

    PRZEZ INTERNET przez stronę internetową gpa.grodzisk.pl
    Bilet należy kupić przed wejściem do pojazdu i okazać kierowcy przy wejściu.