  • 51. Data: 2016-05-13 19:46:41
    Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.

    te które sprawdzilem byly z roznych ale z tej samej sieci i klasy
    adresowej:) zresztą szkoda na niego czasu. lepiej porozmawiac o czyms
    wazniejszym niż frustrat - np. u mnie jest teraz lekkie zachmurzenie,
    ale nie pada.

  • 52. Data: 2016-05-13 19:55:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@2...195633.invalid wrote:

    > sirapacz w

    > [...]
    >
    > Nie pada akumulator? :)

    jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2016-05-13 19:56:33
    Od: <6...@2...195633.invalid> (Tom N)

    sirapacz w

    > lepiej porozmawiac o czyms
    > wazniejszym
    [...]
    > nie pada.

    Nie pada akumulator? :)

    --
    'Tom N'

  • 54. Data: 2016-05-13 20:00:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol

    spójrz na to z tej strony:) jedna sztuka Cię trafi i masz spokój na całe
    życie:)
    lub bark w gipsie na długie tygodnie:)

  • 55. Data: 2016-05-13 20:29:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13.05.2016 o 12:23, a...@g...com pisze:

    > Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:

    PLONK
    Za debilizm.

  • 56. Data: 2016-05-13 21:29:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "masti"

    > [...]
    >
    > Nie pada akumulator? :)

    jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol
    ---
    Mi się skojarzyło

    http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl

    Wczoraj coś takiego przejechało drogą :-)

  • 57. Data: 2016-05-16 08:12:26
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 25 października 2012 20:36:26 UTC+2 użytkownik adam napisał:
    > Witam,
    > Czy mo�ecie poleci� mechanika w Warszawie (najlepiej po�udniowe dzielnice),
    > kt�ry zdiagnozuj� uk�ad kierowniczy w Corolli e11.
    > Dw�ch mechanik�w u kt�rych by�em rozk�adaj� r�ce i nie wiedz� co
    jest.
    > Objaw: ci�ko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych po�o�e�.
    > Dzi�ki, pozdrawiam
    > Adam

    Cytat z wyjaśnień warsztatu (Górczewska 193):
    "Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone" i
    pordzewiałe śruby, a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu."

    Ten warsztat (Górczewska 193) nie poradził sobie ze śrubami - natomiast dla warsztatu
    http://autoblonski.pl w Wołominie nie było ze śrubami żadnego problemu. Warsztat w
    Wołominie spisał się na medal - piątka dla tego warsztatu i słowa uznania za
    fachowość, wiedzę i posiadanie odpowiednich narzędzi.

    Jeśli Panowie uważacie, że nie mam racji - to zapraszam, do korzystania z usług
    warsztatu przy Górczewskiej 193. Ja jednak wolę bezpieczeństwo i warsztat w
    Wołominie.

  • 58. Data: 2016-05-16 09:46:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Areswilk54,

    Monday, May 16, 2016, 8:12:26 AM, you wrote:

    [................]

    Jeszcze za mało idiotę z siebie zrobiłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 59. Data: 2016-05-16 10:16:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Monday, May 16, 2016, 8:12:26 AM, you wrote:

    > [................]
    >
    > Jeszcze za mało idiotę z siebie zrobiłeś?

    "Staliśmy nad przepaścią, ale zrobiliśmy krok do przodu!"

  • 60. Data: 2016-05-16 16:49:23
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-05-13 o 21:29, re pisze:
    > Mi się skojarzyło
    >
    > http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl
    >
    > Wczoraj coś takiego przejechało drogą :-)

    A może to Reliant zasuwał tyłem... nie uciekał przed nim zielonkawy Mini? ;D

    AS

    ---
    Avast.