-
51. Data: 2016-05-13 19:46:41
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: sirapacz <n...@s...pl>
>> ubiegłeś mnie:D
>
> Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.
>
te które sprawdzilem byly z roznych ale z tej samej sieci i klasy
adresowej:) zresztą szkoda na niego czasu. lepiej porozmawiac o czyms
wazniejszym niż frustrat - np. u mnie jest teraz lekkie zachmurzenie,
ale nie pada.
-
52. Data: 2016-05-13 19:55:16
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: masti <g...@t...hell>
6...@2...195633.invalid wrote:
> sirapacz w
> <news:nh53u5$4i6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:
>
>> lepiej porozmawiac o czyms
>> wazniejszym
> [...]
>> nie pada.
>
> Nie pada akumulator? :)
>
jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
53. Data: 2016-05-13 19:56:33
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: <6...@2...195633.invalid> (Tom N)
sirapacz w
<news:nh53u5$4i6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:
> lepiej porozmawiac o czyms
> wazniejszym
[...]
> nie pada.
Nie pada akumulator? :)
--
'Tom N'
-
54. Data: 2016-05-13 20:00:24
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: sirapacz <n...@s...pl>
>>
> jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol
spójrz na to z tej strony:) jedna sztuka Cię trafi i masz spokój na całe
życie:)
lub bark w gipsie na długie tygodnie:)
-
55. Data: 2016-05-13 20:29:02
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 13.05.2016 o 12:23, a...@g...com pisze:
>>>>
>>>>> A tak swoją drogą, kto posyła żonę do warsztatu? Masz za dużo pieniędzy?
>>>>> Pownieneś cieszyć się, że trafiłeś na uczciwego mechanika. I przy
>>>>> okazji, postawić flaszkę diagnoście.
>>>>>
>>>>
>>>> raczej kto kupuje używane kolumny? może klocki używane też kupuje? :D
>>>
>>> No właśnie, rozumiem pompę wspomagania, po regeneracji, bo nowa droższa od
>>> samochodu. Albo błotnik z rozbitka. Lampę, ale tylną, bo przednia będzie
>>> miała odbłyśnik w agonii. Ale amory?
>>
>>
>> Może być sytuacja, że przednie amortyzatory zostały wymienione, a po kilku
>> dniach samochód został mocno zniszczony z tyłu i poszedł do kasacji. Wtedy
>> nie widzę przeciwwskazań do powtórnego użycia takich amortyzatorów.
>> Jednak w omawianym w tym wątku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator
>> był cieknący, więc zużyty.
>>
>> --
>> Pozdrawiam,
>>
>> yabba
>
> Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:
PLONK
Za debilizm.
-
56. Data: 2016-05-13 21:29:56
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "masti"
>> lepiej porozmawiac o czyms
>> wazniejszym
> [...]
>> nie pada.
>
> Nie pada akumulator? :)
>
jak pada akumulatorami to trzeba mieć pancerny parasol
---
Mi się skojarzyło
http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl
Wczoraj coś takiego przejechało drogą :-)
-
57. Data: 2016-05-16 08:12:26
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: a...@g...com
W dniu czwartek, 25 października 2012 20:36:26 UTC+2 użytkownik adam napisał:
> Witam,
> Czy mo�ecie poleci� mechanika w Warszawie (najlepiej po�udniowe dzielnice),
> kt�ry zdiagnozuj� uk�ad kierowniczy w Corolli e11.
> Dw�ch mechanik�w u kt�rych by�em rozk�adaj� r�ce i nie wiedz� co
jest.
> Objaw: ci�ko chodzi kierownica i nie odbija ze skrajnych po�o�e�.
> Dzi�ki, pozdrawiam
> Adam
Cytat z wyjaśnień warsztatu (Górczewska 193):
"Niestety próba rozkręcenia starej kolumny nie powiodła się z uwagi na "zapieczone" i
pordzewiałe śruby, a bardziej inwazyjne próby groziły uszkodzeniem elementu."
Ten warsztat (Górczewska 193) nie poradził sobie ze śrubami - natomiast dla warsztatu
http://autoblonski.pl w Wołominie nie było ze śrubami żadnego problemu. Warsztat w
Wołominie spisał się na medal - piątka dla tego warsztatu i słowa uznania za
fachowość, wiedzę i posiadanie odpowiednich narzędzi.
Jeśli Panowie uważacie, że nie mam racji - to zapraszam, do korzystania z usług
warsztatu przy Górczewskiej 193. Ja jednak wolę bezpieczeństwo i warsztat w
Wołominie.
-
58. Data: 2016-05-16 09:46:09
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Areswilk54,
Monday, May 16, 2016, 8:12:26 AM, you wrote:
[................]
Jeszcze za mało idiotę z siebie zrobiłeś?
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
59. Data: 2016-05-16 10:16:06
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: sirapacz <n...@s...pl>
Monday, May 16, 2016, 8:12:26 AM, you wrote:
>
> [................]
>
> Jeszcze za mało idiotę z siebie zrobiłeś?
"Staliśmy nad przepaścią, ale zrobiliśmy krok do przodu!"
-
60. Data: 2016-05-16 16:49:23
Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
Od: Arkady <a...@f...ad>
W dniu 2016-05-13 o 21:29, re pisze:
> Mi się skojarzyło
>
> http://www.polaris.com/en-us/slingshot/slingshot-sl
>
> Wczoraj coś takiego przejechało drogą :-)
A może to Reliant zasuwał tyłem... nie uciekał przed nim zielonkawy Mini? ;D
AS
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe
Avast.
https://www.avast.com/antivirus