  • 41. Data: 2016-05-13 12:47:32
    Temat: Re: mechanik - układ kierowniczy (DC)
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:93d7584e-c8b4-4151-96e8-26c80be1dde7@googlegrou
    ps.com...

    > Odpowiedz na pytanie, czy prawdą jest, że osoba zlecająca naprawę twardo
    > upierała się na zamontowaniu cieknącego amortyzatora pomimo informacji
    > warsztatu o konieczności jego wymiany.

    Klient nie musi sie znać na mechanice - więc warsztat wogole nie powinien
    montować cieknącego amortyzatora - co grozi brakiem hamowania na tarce przed
    np. przed przejściem dla pieszych, a w konsekwencji groźnym wypadkiem.
    Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmuwić
    wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

    Dlatego warsztat poinformował klienta, że jest to niewłaściwe, ale
    właściciel samochodu upierał się na zamontowaniu złomu, który przywiózł.
    Według opisanego przebiegu zdarzeń, to klient podjął świadomą decyzję, że
    chce mieć cieknący amortyzator.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 42. Data: 2016-05-13 12:53:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...

    > Może być sytuacja, że przednie amortyzatory zostały wymienione, a po kilku
    > dniach samochód został mocno zniszczony z tyłu i poszedł do kasacji. Wtedy
    > nie widzę przeciwwskazań do powtórnego użycia takich amortyzatorów.
    > Jednak w omawianym w tym wątku przypadku, warsztat napisał, że amortyzator
    > był cieknący, więc zużyty.

    Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:
[...]
    Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić
    wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.

    Warsztat nie musi się znać na preferencjach finansowych klienta. Może klient
    chce przeprowadzić kontrolę na stacji diagnostycznej i potrzebny mu samochód
    z uszkodzonym zawieszeniem. Może komornik zajął ostatnie oszczędności, a
    samochód jest narzędziem pracy i jakoś jeszcze jeden miesiąc musi pojeździć.
    Może samochód będzie używany tylko na prywatnym terenie i nigdy już nie
    zobaczy stacji diagnostycznej. Może samochód idzie na sprzedaż do Afryki,
    gdzie jeden cieknący amortyzator jest uznawany jako stan "idealna igła
    prosto z salonu".

    Klient został poinformowany i świadomie kazał zamontować sobie zużyty
    amortyzator.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 43. Data: 2016-05-13 13:08:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adamdepko,

    Friday, May 13, 2016, 12:22:03 PM, you wrote:

    > Pozwolę sobie jednak przyznać rację klientowi tego warsztatu - ponieważ:

    Masz nas za idiotów? Myślisz, że jak się przelogujesz na inne konto w
    GMailu, to nie zostaniesz rozpoznany?

    Zdajesz sobie sprawę, jak ta nieudolna próba manipulacji czytelnikami
    grupy świadczy o tobie?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2016-05-13 13:41:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Inteligentni czytelnicy zapewne domyślą się, co oznacza "podziękować
    > za usługi".
    > Ale kolega widzę nie należy do tej grupy.

    Na mojego "kolegę" to nie zapracowałeś ani jednym zdaniem. Możesz
    chamie, co najwyżej, zebrać w pysk. Podobnie za nieumiejętność
    cytowania.
    Gdybyś miał minimalne pojęcie o inteligencji, to nie ośmieszałbyś się.
    Podtrzymuję - choć jak widać, jesteś na to za głupi - powinieneś
    przeprosić, a może i podziękować za to, że jeszcze nie włóczą cię po
    sądach za oczernianie. Twoje sknerstwo i głupota mogły być przyczyną
    tragedii, a że tak sie nie stało, to flaszka dla diagnosty i to bez
    szemrania. Jak się nie ma wyobraźni i pojęcia, na czym można oszczędzać,
    to nie powinno się zabierać za oszczędzanie. Teraz pozostało ci
    szczekanie po usenecie i ośmieszanie się do końca.

    --
    Yogi(n)

  • 45. Data: 2016-05-13 15:15:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Date: Fri, 13 May 2016 03:24:55 -0700 (PDT)

    inetnum: 94.254.128.0 - 94.254.191.255
    netname: P4NET
    descr: Playonline

    Jak tępym osłem trzeba być, by założyć fejkowe konto i z niego lizać się
    po własnej dupie.
    Bardzo szczerze współczuje warsztatowi z tego wątku, że z takimi
    geniuszami muszą się użerać. litości...

  • 46. Data: 2016-05-13 15:16:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    założył 'se' lipne konto :)

  • 47. Data: 2016-05-13 15:17:02
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > GMailu, to nie zostaniesz rozpoznany?
    >
    > Zdajesz sobie sprawę, jak ta nieudolna próba manipulacji czytelnikami

    ubiegłeś mnie:D

  • 48. Data: 2016-05-13 15:40:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Friday, May 13, 2016, 3:17:02 PM, you wrote:

    > ubiegłeś mnie:D

    Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2016-05-13 18:26:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    Warsztat powinien mieć swiadomość że to zagraża bezpieczństwu i odmówić
    wykonania usługi która zagraża zdrowiu i życiu ludzi.
    ---
    Dla warsztatu najlepiej byłoby jakby klienci dwa razy w miesiącu wymieniali.

  • 50. Data: 2016-05-13 18:27:57
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > ubiegłeś mnie:D

    Jest tak durny, że z jednego IP wysłał posty z różnymi nadawcami.
    ---
    A co za różnica ? Liczy się waga argumentu a nie jak często jest wygłaszany