  • 1. Data: 2012-07-04 23:50:24
    Temat: mechanik Triumph
    Od: PMG <p...@p...pl>

    Witam,

    czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
    Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.

    Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte

    Dzięki

  • 2. Data: 2012-07-06 13:39:15
    Temat: Re: mechanik Triumph
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    PMG wrote:
    > Witam,
    >
    > czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
    > Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
    >
    > Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte

    Booster, ul. Brygadzistow, Katowice - ponoc sa najlepiej ogarnieci

    inż. Mamoń
    GSF1200S K1

  • 3. Data: 2012-07-06 14:07:45
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-07-04 23:50, PMG pisze:
    > Witam,
    >
    > czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
    > Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
    >
    > Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte

    Zapytaj Sajgona, kiedyś tu zaglądał. Swego czasu wraz ze swoim Triumphem
    przetestował kilka serwisów w okolicach Wawy.

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2012-07-06 15:02:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-06 14:07:45 +0200, Zyga <z...@w...pl> said:

    > Zapytaj Sajgona, kiedyś tu zaglądał. Swego czasu wraz ze swoim
    > Triumphem przetestował kilka serwisów w okolicach Wawy.

    AFAIR on to miał ezoteryczne problemy z elektryką/elektroniką, które w
    końcu rozwiązali goście o chiptjuningu. Michał Demczuk z NDM miał parę
    Tryjompfuf na warsztacie, ma o nich więcej niż blade pojęcie.

    de Fresz

  • 5. Data: 2012-07-06 16:46:58
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
    > Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.

    694435859 Michał Dymitriuk

    Poradził sobie między innymi z kapitalką w Rockecie 3. 100 lat
    doświadczenia, ma serwis na Połczyńskiej. Powiedz że dzwonisz od Arka
    malarza, może dostaniesz jakiś rabat ;-)

  • 6. Data: 2012-07-06 17:09:46
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 04 Jul 2012 23:50:24 +0200, PMG <p...@p...pl> wrote:

    [...]
    > czy możecie polecić jakiegoś ogarniętego mechanika od Triumpha?
    > Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
    >
    > Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte

    A jaki masz problem? Z tego co kojarzę to w Warszawie o specjalistę
    trudno, Sprint który kupiłem od Kefira miał typowy dla tego modelu
    problem z gaśnięciem na biegu i nikt tego nie ogarnął. A jak się
    zapytałem na uk.rec.motorcycles to się dowiedziałem że "they tend do
    that, mate" i dostałem diagnozę - problem z TPS i rurkami do zaworów
    kontroli powietrza biegu jałowego (IACV), ściągnięcie TuneECU i
    zresetowanie TPS trochę pomogło, do tego trochę zmieniłem mieszankę
    na biegu jałowym i prawie już nie gaśnie.

    (Muszę jeszcze wymienić rurki prowadzące do IACV i znowu wyregulować
    całość, bo mam trochę za wysokie idle, ale to już wymaga więcej roboty
    niż ściągnięcie darmowego programu, zakup kabelka na allegro i
    podpięcie laptopa do motocykla :-))).

    Ale jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne, to mogę polecić Demczuka, tam
    miałem przygotowanego do sezonu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 7. Data: 2012-07-06 23:09:46
    Od: PMG <p...@p...pl>

> [...]
    > Najchętniej Warszawa lub okolice. Jeśli tak, to poprosiłbym o namiar.
    >
    > Liberty okazało się niewystarczająco ogarnięte

    Panowie, ogólne dzięki za namiary. Po niedzieli powalczę.

  • 8. Data: 2012-07-06 23:17:18
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-07-06 17:09, Leszek Karlik pisze:

    > A jaki masz problem?

    Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak smok. Na zbiorniku (do
    rezerwy) emeryckim tempem nie przejadę 100 km. Śmierdzi paliwem ale
    odpala na zimnym i ciepłym, nie strzela w tłumik. W zasadzie nie
    odczułem spadku mocy ale jest różnica w pracy silnika.

    Początkowo myślałem, że to paliwo się gdzieś wylewa ale nic nie
    znalazłem. Zaprzyjaźniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli.
    Skończyło się na wymianie świec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na chwilę.

  • 9. Data: 2012-07-07 11:43:13
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    PMG wrote:

> [...]
    > znalazłem. Zaprzyjaźniony mechanik oraz liberty nic nie pomogli.
    > Skończyło się na wymianie świec oraz przewodów WN. Pomogło tylko na

    To jeszcze powachaj olej, czy Ci sie do niego benzyna nie dostala
    Sugerowalbym rozjechana mape wtrysku z mapa zaplonu.

    inż. Mamoń
    GSF1200S K1

  • 10. Data: 2012-07-07 16:15:04
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    > Chory to speed triple 955 (wtrysk). Moto pali jak
    Masz tam lambde ?
    Pzdr
    PanAdol