-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <it0brf$g62$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it0rsm$akh$1@dont-email.me>
<it11bj$e27$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <it1us4$cgo$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <it1us4$cgo$1@dont-email.me>
Subject: Re: mechanicy papraki - historia jednej naprawy w 4 aktach
Date: Sun, 12 Jun 2011 11:03:52 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
Lines: 16
Message-ID: <4df480f2$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.213.7
X-Trace: 1307869426 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 83.5.213.7:49286
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375024
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:it1us4$cgo$1@dont-email.me...
> To auto to był taki prawdziwy japończyk. Nie był montowany w Europie, czy
> innym trzecim świecie. Może dla siebie Japońce robią lepiej?
I to jest chyba prawdziwy powód. W corolli oryginalne kolcki wystarczały na
85-90 tys (przód); w clio - oryginalne - na 25-30 tys.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
07190268210.jpg
Następne wpisy z tego wątku
- 12.06.11 11:57 Olo
- 12.06.11 12:35 Cavallino
- 12.06.11 13:15 Andy Niwiński
- 12.06.11 13:51 cbnet
- 12.06.11 14:07 Cavallino
- 12.06.11 15:23 MarcinJM
- 12.06.11 15:37 MarcinJM
- 12.06.11 15:41 Andy Niwiński
- 12.06.11 16:08 cbnet
- 12.06.11 16:39 J.F.
- 12.06.11 16:48 Cavallino
- 12.06.11 17:16 Michał Gut
- 12.06.11 17:17 Michał Gut
- 12.06.11 18:40 Cavallino
- 12.06.11 18:44 Toshi
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=