  • Data: 2012-08-26 22:16:06
    Temat: Re: maybach
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Michal

    > Nie tak łatwo jak Poloneza Trucka Roya.

    Dokładnie, dlatego nie wiem po co kupować Maybacha, skoro mój Polonez
    Truck Roy kupiony za 1000 zł bez problemu jeździ na instalacji gazowej
    drugiej generacji. Prestiż ma może nieco mniejszy, ale ze światłami
    przeciwmgielnymi, kołpakami ozdobnymi, chromowanymi parapetami i
    owiewkami Heko (najnowszy mod) wygląda niczego sobie. Ostatnio
    zaparkowałem pod operą i nie było wstydu.

    --
    ignorance is bliss