  • 31. Data: 2012-10-06 19:51:30
    Temat: Re: matowa zarowka - jakas farba?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > http://www.artshobby.pl/download/chemia.pdf

    Artshobby to firma w której trzeba kupować tylko jak nigdzie w Polsce
    się nie kupi, ceny wielu towarów mają z kosmosu, niektóre rzeczy można
    gdzie indziej kupić za kilkukrotnie niższa cenę.

  • 32. Data: 2012-10-06 23:00:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Rozwiążę twój problem za 7 zł.

    http://allegro.pl/zarowka-tradycyjna-100w-tungsram-m
    atowa-mleczna-i2615223128.html

    Nie musisz dziękować.

  • 33. Data: 2012-10-06 23:02:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    A ponieważ jak widać nie znasz Allegro, to proszę - tu masz matowy
    halogen ;

    http://allegro.pl/zarowka-halogenowa-g9-25-w-matowa-
    mleczna-halogen-i2631939519.

    4 zł.

  • 34. Data: 2012-10-07 00:23:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > A cholera wie. Napisałem 2 złote, ale nie wiem. czy to jest faktycznie 2
    > czy 5. Będę jutro w castoramie to zobaczę. Ważne jest to, że można sobie
    > pójść do sklepu, i kupić za KILKA złotych żarówkę, a nie cudaczyć z
    > malowaniem, jak za jakiejś komuny. Nie szkoda to czasu na takie zajęcia
    > ? Nawet jakby ta żarówka kosztowała 20 zł (ale tyle na pewno nie
    > kosztuje), to by cała ta zabawa nie miała sensu.
    >
    > No, imho przynajmniej.

    W pierwszym wyguglanym sklepie internetowym 9,89-10,62 zł (w zależności
    od mocy). Ale matowych nie widzę, więc straciłem pewność co do tej
    Castoramy. Czyli to nieprawda, że tak po prostu można pójść do sklepu
    i kupić matową żarówkę.

    Kiedyś żarówki były po złotówce. Te najtańsze. Matowe również. Takiego
    wzrostu cen niczym rozsądnym uzasadnić się nie da. A ja nie zamierzam
    wmawiać sobie jakie to ja jestem panisko i mnie stać. Co z tego, że
    stać? Ja już w poprzedniej epoce geologicznej kupowałem te halogeny po
    piątaku. Bo lubię nowe *i lepsze* rzeczy. Bo mam ekologiczne podejście
    do zużywania prądu. No i w końcu: bo mnie kurna stać. Ale zawsze
    kupowałem matowe. Teraz muszę szukać ukraińskich, kolekcjonerskich,
    wstrząsoodpornych czy innych. One matowe bywają. No i już po tej całej
    mojej ekologii, bo prądu żrą więcej od halogenowych, wstrząsoodporne
    zwłaszcza.

    Nie oszukujmy się, na odcinku żarówek zrobiło się w Europie jak za
    jakiejś komuny. A właściwie nie tyle "zrobiło się", co zrobiono nam.

    http://www.youtube.com/watch?v=LazL2x7JXTI&t=41m29s

    --
    Jarek

  • 35. Data: 2012-10-07 11:15:41
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-10-06 19:51, Padre pisze:

    > Artshobby to firma w której trzeba kupować tylko jak nigdzie w Polsce
    > się nie kupi, ceny wielu towarów mają z kosmosu, niektóre rzeczy można
    > gdzie indziej kupić za kilkukrotnie niższa cenę.

    link po to dałem by było wiadomo czego szukac, nie moja branza, nie
    korzystałem z tego sklepu, to tylko info ze takie pasty sa ogolno dostepne
    ceny wysokie, fakt

  • 36. Data: 2012-10-07 15:42:10
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-10-07 11:15, Jawi pisze:

    > link po to dałem by było wiadomo czego szukac, nie moja branza, nie
    > korzystałem z tego sklepu, to tylko info ze takie pasty sa ogolno dostepne
    > ceny wysokie, fakt

    Domyślałem się, tylko jako klient chciałem ostrzec potencjalnych
    nabywców żeby przez zakupem poszukali gdzie indziej :)

  • 37. Data: 2012-10-07 19:45:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 19:49:19 +0200, sundayman napisał(a):
> [...]
    > ? Nawet jakby ta żarówka kosztowała 20 zł (ale tyle na pewno nie
    > kosztuje), to by cała ta zabawa nie miała sensu.

    Wlasnie bylem w sklepie. Nie ma matowych zarowek wcale.

    Sa za to swietlowki kompaktowe z matowa banka wielkosci i ksztaltu zwyklej
    zarowki. Pare milionow Chinczykow stracilo chyba prace, bo "stopka" taka
    niska, ze musi smd.

    Ale jak ktos nie lubi swietlowek, to musi pytac o farbe.

    J.

  • 38. Data: 2012-10-07 19:53:10
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 7 Oct 2012 19:45:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wlasnie bylem w sklepie. Nie ma matowych zarowek wcale.

    Nawet tych do zastosowań specjalnych, wstrząsoodpornych, "nie do użytku
    domowego"?
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 39. Data: 2012-10-07 20:42:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    badworm napisał:

    > Nawet tych do zastosowań specjalnych, wstrząsoodpornych,
    > "nie do użytku domowego"?

    Te *bywają*, czyli trzeba trafić. Normalnie jak za komuny.

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2012-10-07 20:53:05
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-10-07 19:45, J.F. wrote:

    > Wlasnie bylem w sklepie. Nie ma matowych zarowek wcale.
    >
    > [...]

    Chleba też nie ma wcale - w sklepie z farbami.

    Click -->
    <http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zar
    owki-swietlowki/zarowki-tradycyjne/zarowka-tradycyjn
    a-wstrzasoodporna-ans-lighting,p111848,l1198.html>

    Click -->
    <http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zar
    owki-swietlowki/zarowki-specjalistyczne/zarowka-spec
    jalistyczna-osram,p39120,l1199.html>

    Halogenów już nie chciało mi się szukać.

    Piotrek