  • 71. Data: 2020-04-10 22:26:41
    Temat: Re: maseczki
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=m8rdLXFGU9s

  • 72. Data: 2020-04-10 22:42:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie było zakazu noszenia maseczki od samego początku czyli od ok 4 marca. Ja nosiłem
    wcześniej niż wprowadzili pierwsze ograniczenia. Debilki się dziwiły że dorosły facet
    boi się czegoś czego nie widać. Pierwsze ograniczenia rząd zrobił chyba po dziesięciu
    dniach od pierwszego wykrytego chorego. Nie zrobił tego dla kaprysu. Uratował w ten
    sposób tysiące ludzi od śmierci. Jedyne co można rządowi zarzucić to że czekał
    dziesięć dni. Dlaczego już nie debilki a debile z opozycji w ramach obywatelskiego
    nieposłuszeństwa nie zaapelowali do swoich zwolenników żeby nosili maseczki? Mieli by
    możliwość dokopania PiSowi, rządowi i przede wszystkim prezydentowi na chwilę przed
    wyborami.

  • 73. Data: 2020-04-10 23:03:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czesi nie są zbyt dobrym wzorcem. Są na trochę lepszym poziomie wygaszania bo o
    cztery dni wcześniej się u nich zaczęło. I to jest koniec dobrych wiadomości. Zmarli
    na milion oni 11 my 5. Zachorowań na milion oni 530 my 157. Nasza mala ilość
    zachorowań i nieboszczyków to straszny wrzód na dupie rządzących tak zwanymi
    państwami rozwiniętymi. Przy najbliższych wyborach zostaną oni rozliczeni za
    nieudolność i doprowadzenie do śmierci dziesiątków a może setek tysięcy ludzi. Nie
    wprowadzając obostrzeń jakie należy wprowadzać przy epidemiach chcieli zaoszczędzić
    kosztem życia ludzi kasę. Oczywiście kasę bogatych a nie biednych. Gdyby u nas też
    dużo umarło i zachorowało to by mieli proste wytłumaczenie że zrobili wszystko co
    było w ich mocy, że normalnie swoje życia by oddali żeby ocalić innych. Ale się nie
    dało. I taki rodzynek jak Polska w środku Europy się pojawia.

  • 74. Data: 2020-04-10 23:26:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-04-2020 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Sa takie apteki bo sprzedaja bez albo z minimalna marza. Sa rowniez inne
    > ktore te same sprzedaja za około 6zł.
    > Tyle ze na razie tych maseczek jest na tyle mało (tych z linka, które
    > dystrybuuje neuca) ze rozschodza sie jak ciepłe bułeczki.
    >
    > Ale idzie trafic. Cavallino - potrzebujesz?

    Jak za 2,50 to mogę wziąć kilka sztuk.
    Ale generalnie raczej użyję komina, mniej dziadowsko wygląda i idzie wyprać.

  • 75. Data: 2020-04-10 23:29:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-04-2020 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Rozumiem ze czytasz tylko tytuły?

    A Ty myślałeś że ktoś w linki klika?
    Jak się chce coś ważnego zapodać co jest pod linkiem, to się to cytuje....

  • 76. Data: 2020-04-10 23:31:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-04-2020 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Naprawde nie widzisz sensu zakrywania ust biorac pod uwage fakt ze to z
    > ust wydobywaja sie zarazajace kropelki?

    Naprawdę liczysz, że wirus sam z siebie sobie wymrze?
    Albo że go polski sanepid z polską służbą zdrowia zwalczą?
    Czy zamierzasz posuwać w maseczkach przez kolejne 10 lat?

  • 77. Data: 2020-04-11 00:28:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-10 o 23:31, Cavallino pisze:

    > Naprawdę liczysz, że wirus sam z siebie sobie wymrze?
    > Albo że go polski sanepid z polską służbą zdrowia zwalczą?
    > Czy zamierzasz posuwać w maseczkach przez kolejne 10 lat?

    Nie pomyślałeś, że może za kilkanaście miesięcy mogą pojawić się
    szczepionki oraz lekarstwa, które jak nie uleczą to choć złagodzą
    przebieg choroby?

    Przecież na całym świecie instytuty i laboratoria pracują "pełną parą".
    Nawet w Polsce i co ciekawsze mają już substancję, która zwalcza wirusa.
    Ale zanim trafi ona jako lek do aptek to musi przejść szereg testów
    klinicznych.

  • 78. Data: 2020-04-11 00:52:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Apr 2020 11:45:22 +0200, w <5e904033$0$552$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No wiesz - Japonia, 85 zgonow, 5 tys zakazonych.
    > Korea poludniowa 200 zgonow, 10 tys zakazonych.

    Jak jest już zakażony, to w jaki sposób ta maseczka zapobiegnie jego zejściu?

  • 79. Data: 2020-04-11 00:52:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Apr 2020 15:36:48 +0200, w
    <5e907672$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Maseczki też dają jak mawiano od początku.

    Szumowski mówił, że nic nie dają i równie dobrze można je nosić na ręce.

  • 80. Data: 2020-04-11 00:56:58

    Sat, 11 Apr 2020 00:28:31 +0200, w <5e90f305$0$553$65785112@news.neostrada.pl>,
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(-a):

    > Nie pomyślałeś, że może za kilkanaście miesięcy mogą pojawić się
    > szczepionki oraz lekarstwa, które jak nie uleczą to choć złagodzą
    > przebieg choroby?

    Jak widzisz paradowanie w maseczka przez kilkanaście miesięcy?