  • 251. Data: 2020-04-14 21:57:57
    Temat: Re: maseczki
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2020 14:22:46 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Dotyczy to każdego pisiora, bez wyjątku.
    > Z tymi grupowymi na czele.

    Szokujące jest to, że Szumowski jest prawdziwym profesorem nauk medycznych.
    To nie jest jakiś pisowiec trzeciej klasy ze średnim niepełnym, wyciągnięty
    z jakiegoś zadupia, a pieprzy głupoty jak Sasin albo Horała.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 252. Data: 2020-04-14 22:09:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2020 o 21:57, P.B. pisze:

    > Szokujące jest to, że Szumowski jest prawdziwym profesorem nauk medycznych.

    Szumowski jest (był?) bardzo dobrym lekarzem. Bardzo lubianym zarówno
    przez pacjentów jak i (co nie jest regułą) personel, uważanym też za
    doskonałego fachowca. Znam tą opinie bezpośrenio do dwóch jego pacjentów.

    > To nie jest jakiś pisowiec trzeciej klasy ze średnim niepełnym, wyciągnięty
    > z jakiegoś zadupia, a pieprzy głupoty jak Sasin albo Horała.

    On nawet nie należy do partii;)

    Tym bardziej go szkoda - zadał się z niewłaściwymi ludźmi i teraz nie ma
    drogi wyjścia - musi kłamać, żeby zaprzeczyć wcześniejszym pomyłką, bo w
    tym środowisku przyznać się do pomyłki nie można. Osobiście mi go szkoda
    i jako człowieka i jako fachowca, bo pewnie ciężko już będzie wrócić do
    praktyki jaką kiedyś z powodzeniem prowadził w aninie.

    --
    Shrek

  • 253. Data: 2020-04-15 08:34:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-04-2020 o 20:15, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Tak samo jak dzis. Przy czym nawet premierro mowił ze spacer w sensie
    > spacer jest koniecznoscia zyciowa wiec spoko.

    Od tego czasu zmienił zdanie, więc mandaty za spacery lecą aż miło.

  • 254. Data: 2020-04-15 08:48:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Szokujące jest to, że Szumowski jest prawdziwym profesorem nauk medycznych.
    > To nie jest jakiś pisowiec trzeciej klasy ze średnim niepełnym, wyciągnięty
    > z jakiegoś zadupia, a pieprzy głupoty jak Sasin albo Horała.

    https://gloswielkopolski.pl/wakacje-2020-minister-zd
    rowia-lukasz-szumowski-wakacji-jakie-znamy-w-tym-rok
    u-nie-bedzie-mozemy-o-tym-zapomniec/ar/c1-14915534

    "Jeśli nie odmrozimy gospodarki, ludzie będą umierali nie na
    koronawirusa, ale na inne choroby, choroby rzadkie. Problem z epidemią
    jest taki, że nie ma żadnych danych, żeby ona miała skończyć się w
    lecie, na jesieni, żeby wygasła w jakiś cudowny sposób."

    Ciekawe - tyle że ja to samo mówiłem tutaj z miesiąc temu, ZANIM zrobili
    lockdown.
    Wtedy tego głąb nie wiedział?

    To dlaczego to on jest ministrem - i to samo dotyczy wszystkich innych
    którzy się pod tym podpisywali?

  • 255. Data: 2020-04-15 09:24:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >przez pacjentów jak i (co nie jest regułą) personel, uważanym też za
    >doskonałego fachowca. Znam tą opinie bezpośrenio do dwóch jego

    Popytac starszych - ile mu wreczyli :-)

> [...]

    >Osobiście mi go szkoda i jako człowieka i jako fachowca, bo pewnie
    >ciężko już będzie wrócić do praktyki jaką kiedyś z powodzeniem

    Jak za pare lat pis przegra wybory, to latwo :-)

    J.

  • 256. Data: 2020-04-15 13:58:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 14.04.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Tego wyrazu to ja się juz nigdy nie nauczę. Chyba moja najwieksza zmora.

    Przejdź na Thunderbirda. Ma opcję sprawdzania pisowni.
    Xnews to nierozwijany staroć z 2002 roku. Kiedyś też
    korzystałem z Xnewsa i 40tude Dialog.

  • 257. Data: 2020-04-15 14:22:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2020 o 09:24, J.F. pisze:

    > Popytac starszych - ile mu wreczyli :-)

    Wiele starszych się nie da. Łapówki mógł brać teoretycznie gdzieś tak od
    2004. Być może...

    > Jak za pare lat pis przegra wybory, to latwo :-)

    Nie sądzę, żeby na niego czekało miejsce "dyrektorskie" po tym jak pis
    przegra.

    --
    Shrek

  • 258. Data: 2020-04-15 14:48:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Wiele starszych się nie da. Łapówki mógł brać teoretycznie gdzieś tak
    >od 2004. Być może...

    A wczesniej co - za granica pracowal ?

    od 1998 pracowal w Instytucie Kardiologii ... czy wtedy, to tam wyzsi
    brali, a potem to sie juz przestali :-)

    Ale jest poslem z listy PiS.

    >Nie sądzę, żeby na niego czekało miejsce "dyrektorskie" po tym jak
    >pis przegra.

    A musi byc dyrektorskie ?
    Poza tym przegrana nie jest pelna, beda wojewodztwa, powiaty, gminy,
    gdzie PiS bedzie rzadzil :-)

    J.

  • 259. Data: 2020-04-15 14:56:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-04-2020 o 14:48, J.F. pisze:

    > A musi byc dyrektorskie ?
    > Poza tym przegrana nie jest pelna, beda wojewodztwa, powiaty, gminy,
    > gdzie PiS bedzie rzadzil :-)

    No nie wiem - jak sądy nie będą pisowskie, to może być tak, że do tych
    jednostek samorządów PIS może nie mieć kandydatów, bo wszyscy będą w
    pierdlu siedzieć......

  • 260. Data: 2020-04-15 15:29:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2020 21:22:04 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > https://tech.wp.pl/plan-ratunkowy-dla-ziemi-zjedzmy-
    wszystkie-krowy-
    > szybko-bo-nas-wykoncza-6108739727087745a
    > Tu pisza ze moze nie połowa ale około 1/3...

    Dla Polski i dla 14300 litrów/kg wychodziło że prawie 60% opadów zużywane jest na
    produkcję wołowinki.
    W powyższym artykule już zamiast 14300 litrów liczą dla 16000 litrów/kg a wspominają
    o szacunkach 60 000 litrów/kg
    Wychodzi więc że produkcja wołowinki konsumuje polowe wody która napada z deszczu.
    Przypomnę nieśmiało że oprócz wołowinki produkuje się wieprzowinkę, drób, dziczyznę w
    chinach ponoć pieski i pewnie jeszcze coś tam
    Czyli cała woda z deszczów idzie na produkcję mięsa tak by wychodziło z twardych
    wyliczeń
    Przed chwila na pobliskim moście byłem- rzeka płynie, avokado w biedronce leży, chleb
    w piekarni jest(pszenica ponoć tyle wody co avokado wody kosztuje- Zenek pisał ale
    nie weryfikowałem), samochody produkują
    Zauważyć nie trudno ze coś tu nie pasuje.