  • 241. Data: 2020-04-14 18:35:17
    Temat: Re: maseczki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystkie rośliny powodują zatrzymywanie wody opadowej i pobieranie jej z ziemi.
    Nawet kaktusy. To niby dlaczego łąka miała by być skuteczniejsza i miała by pobierać
    mniej wody z ziemi niż awokado? Znajdź sobie zdjęcia plantacji awokado. Krzaczory
    rosną w sporych odstępach, na ziemi wykoszona trawa. Napisałeś że 600 litrów wody na
    kilogram owoców. Pszenica tyle samo. Najmniej potrzebuje sorgo bo 300 litrów. Jak nie
    jesz awokado to nie jedz i niż że zbóż, z wyjątkiem sorgo. Ziemniaki też nie ten
    teges bo prawie tyle samo wody potrzebują co pszenica. Napisałeś że skupiam się na
    jednym przypadku. A kto do kurwy nędzy dał linka do przypadku braku wody w
    Skierniewicach? Chyba nie Ty bo taki co dał tego linka musi być baranem nie z tej
    Ziemi. Jak się okazało nie brak deszczu był powodem braku wody w kranach, chociażby
    dlatego że Skierniewice mają wodę ze źródeł podziemnych a nie z kałuż. Powiedz, ale
    szczerze i otwarcie, czy jesteś takim baranem że dając linka z dupy liczyłeś że nie
    sprawdzę?

  • 242. Data: 2020-04-14 18:44:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zmartwie Cię Budzik. Noszenie maseczek na spacerach będzie obowiązkowe. Oczywiście
    spacerujący w maseczce będzie musial w przypadku kontroli wykazać że spacer był
    spowodowany ważnymi powodami.

  • 243. Data: 2020-04-14 20:15:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zmartwie Cię Budzik. Noszenie maseczek na spacerach będzie
    > obowiązkowe. Oczywiście spacerujący w maseczce będzie musial w
    > przypadku kontroli wykazać że spacer był spowodowany ważnymi
    > powodami.

    Tak samo jak dzis. Przy czym nawet premierro mowił ze spacer w sensie
    spacer jest koniecznoscia zyciowa wiec spoko.
    Ale z tymi maseczkami to bieda - bo na spacerze to one rzeczywiscie
    wiecej złego niz dobrego przyniosą. Szkoda.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 244. Data: 2020-04-14 20:15:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Taka sama manipulacja jak przy dyskusji o oszczedzaniu wody w Polsce
    > linkowanie suszy w Afryce czy zużycia wody do produkcji avokado.

    Z tym awokado to był tylko przykład tego co ja zrobiłem patrzac ogólnie
    na temat oszczedzania wody. Tak samo jak z ograniczeniem jedzenia miesa.
    Liczy sie zjawisko.

    > Albo pomagasz albo szkodzisz.
    > Ktoś tam z głodu może umrze bo na sprzedaży avokado nie zarobił.

    To wyprodukuje cos innego.
    Zreszta poczytaj, kto tam sie zajmuje uprawa awokado.

    > Tu bym się z Toba zgodził tyle tylko że nie ma pewności do tego czy
    > żarcie mniej wołowiny a w to miejsce więcej roślin(często
    > zmodyfikowanych) poprawia stan zdrowia czy nie(Masło vs margaryna
    > czy chociażby cholesterol w jajkach)

    Ok, 100% pewnosci nie ma.
    Trzeba sobie zatem odpowiedziec na pytanie czy wierzyc lekarzom,
    dietetykom, organizacją pozarządowym ale również rzadowym, czy
    producentom miesa.
    Kto ma w tym wiekszy interes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 245. Data: 2020-04-14 20:15:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wodę ze źródeł podziemnych a nie z kałuż. Powiedz, ale szczerze i
    > otwarcie, czy jesteś takim baranem że dając linka z dupy liczyłeś że

    Jak ty z tego całego artykułu wychwyciłes tylko fragment o Skierniewicach
    to ja juz nie mam pytań...

    Chciałem tylko powiedziec ze juz nawet imgw robi sobie z ciebie jaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 246. Data: 2020-04-14 21:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Jak ty z tego całego artykułu wychwyciłes tylko fragment o
    > Skierniewicach to ja juz nie mam pytań...
    >
    > Chciałem tylko powiedziec ze juz nawet imgw robi sobie z ciebie
    > jaja.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/zbliza-sie-najwieksz
    a-susza-od-ponad-100-
    lat-notujemy-niechlubne-rekordy/kh4b6v4

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 248. Data: 2020-04-14 21:22:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Kris k...@g...com ...

    > A tutaj ciekawostka
    > https://holistic.news/poczatek-ery-globalnego-zalesi
    enia/

    > "Z analiz amerykańskiej agencji kosmicznej NASA wynika, że od
    > początku nowego tysiąclecia powierzchnia terenów zielonych na Ziemi
    > wzrosła o 5 proc. – czyli o ponad 0,5 mld ha. Jest to obszar równy
    > powierzchni lasĂłw deszczowych Amazonii."

    i dalej:
    Naukowcy przestrzegają jednak przed nadmiernym optymizmem, pisząc, że
    „zjawisko to nie rekompensuje negatywnego wpływu człowieka na ekosystemy
    w innych miejscach na Ziemi”. W tym kontekście przypomnieli wycinkę
    dĹźungli w Demokratycznej Republice Konga, Indonezji czy Brazylii.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 249. Data: 2020-04-14 21:22:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > No to jeszcze szukaj brakujące 14300 litrów/kg;)

    Gratuluje, własnie uznałes ze lepiej leczyc sie pijawkami i pobytem w
    piecu na 5 zdrowasiek niz dajmy na to penicyliną...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 247. Data: 2020-04-14 21:22:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Pewnie tak skoro wg tego 14500litrów/kg wychodzi że połowa całych
    > polskich opadów wody idzie na wołowinę tylko
    > A wieprzowiny tez ok 2mln ton produkujemy i półtora miliona ton
    > drobiu

    > Z grubsza tak to wychodzi

    https://tech.wp.pl/plan-ratunkowy-dla-ziemi-zjedzmy-
    wszystkie-krowy-
    szybko-bo-nas-wykoncza-6108739727087745a
    Tu pisza ze moze nie połowa ale około 1/3...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 250. Data: 2020-04-14 21:38:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie jedz awokado, chleba, jabłek, ziemniaków. Zrezygnuj z mięsa. Wykitujesz
    wcześniej niż zabraknie wody. Od wielu lat w programach dla rolników radzą żeby siali
    rośliny rosnące na południu Europy i w północnej Afryce. One potrzebują o wiele mniej
    wody. Uprawy hydroponiczne potrafią zaspokoić się 1/100 wody potrzebnej do
    tradycyjnych upraw. Połowa Izraela to pustynię. Jest on sporym eksporterem żywności,
    w tym soku pomarańczowego.