    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 14 Apr 2020 03:44:08 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: maseczki
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 kwietnia 2020 11:42:23 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Chcesz powiedziec ze w tym prostym rozliczeniu uwzgledniłes wszystko to
    > co było w linku o suszy?

    Pewnie nie.
    Ale pewnie zauważyłes że trochę coś tam te liczby nie tego

    > CZyli zamiane ekosystemów ktore zatrzymuje wode w glebie i spowalniaja
    > jej spływanie i odparowywanie na pola ktore sa potrzebne do uprawy roslin
    > ktore to rosliny sa potrzebne do hodowli zwierzat?

    Jakso masowo w Polsce lasów się nie wyrzyna pod uprawe kukurydzy dla wołowinek.
    Ponoć wręcz lasów w Polsce systematycznie przybywa
    https://www.lasy.gov.pl/pl/nasze-lasy/polskie-lasy

    > Naprawde chcesz powiedziec ze wszyscy ci ludzie zajmujacy sie zawodowo
    > tymi tematami sie nie "znajom" i "chuja wiedzom" a znają się tylko ci co
    > robia na hodowli interes?

    Pomoc Szumowski to lekarz i w dodatku minister;)
    Ponoć Morawiecki to ekonomista i w dodatku premier;)
    A decyzje podejmują jakie podejmują,
    Takie czasy nam nastały ze w TVPis naukowce co innego gadają jak w TVN

    > Naprawde uwazasz ze lakrze twierdzacy ze jemy ponad 2x wiecej miesa niz
    > powinnismy zeby nasza dieta była zblilansowana "chuja wiedzom" i lepiej
    > wiedzą hodowcy?

    Nie tak dawno lekarze gadali ze masło szkodzi a margaryna ok
    Teraz ponoć coś innego gadają
    Ja nie twiuerdze że naukowcy racji nie maja gadając jak piszesz
    Ja prosty człowiek jestem i mi te te 14500 litrów wody na kg wołowinki przy
    produkcji w polsce 600 000 000kg wołowinki nijak nie pasuje
    Od urodzenia do przełomu wieków na małym gospodarstwie rolnym mieszkałem
    Tak średnio rocznie to tam 10-15 krów mieliśmy i 2*10 swiń
    Jeśli mnie pamięć nie myli to roczna krowa ma z 300kg
    Półroczna świnia ponad 100kg jak trafia do ubojni
    więc tak z grubsza to "produkowaliśmy z 5000kg wołowiny+ 2000kg wieprzowiny.
    Kilkadziesiąt kur czy innych kaczek pominę

    Zwierza żarły to co nam na polach urosło
    Pół mieliśmy 15ha. Wszystkiego nie dały rady zjeść bo nadwyżki zboża i ziemniaków
    sprzedawaliśmy i całkiem przyzwoicie się nam wtedy żyło

    > Naprawde uwazasz, ze wszelkie organizacje zalecajace przestawienie naszej
    > diety na zdecydowanie wieksza ilosc warzyw to ignoranci?

    Nie wiem
    podejrzewam że zalezy kto jak mocno lobbuje

    > Nie odpowiedziałes na pytanie w innym poscie - czy konsekwentnie
    > podchodzic w ten sposób do wszystkich dziedzin nauki czy tylko do tej
    > ktora dotyczy twojego interesu?

    Wszystko jest raczej dyskusyjne
    Smog(od aut czy nie od aut, od kotłów stałopalnych czy nie itp), samochody
    elektryczne(czy bardziej ekologioczne od spaliniaków czy jednak nie), statystyki i
    działania przy COVID19 itp
    Zawsze się znajdzie taki naukowiec który podważy wyniki innego

    > Jak jestes chory to leczysz sie korzystajac z osiagniec nauki czy lecisz
    > do dr Zieby?

    Można wziąć zwykła aspiryne można droższą Bayerna
    Nic nie jest oczywiste
    Wyżej Mateusz pisze ze we Francji jakiś lekarz ma duże osiągnięcia w leczeniu
    koronawirusa. Zapewne sa tacy lekarze co to podważają.
    Świat nie jest czarno biały