eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Date: Thu, 23 Jan 2014 12:13:34 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <lbqth3$7nl$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lbo7tb$qrp$1@dont-email.me> <lbodi8$ptl$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@h...linksys>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1390475619 7925 89.67.162.205 (23 Jan 2014 11:13:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jan 2014 11:13:39 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140114-1, 2014-01-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520618
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    news:op.w93btmqsctg864@hopeit.linksys...
    W dniu 22.01.2014 o 13:28 Wiwo <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> pisze:

    > Od dawna w wielu autach instalacje elektryczne są robione na wyrost, tzn.
    > całe okablowanie pod gadżety jest gotowe fabrycznie i wystarczy je
    > podłączyć, aktywować funkcję kompem i ma działać.

    >Ale przyznasz chyba, że co innego dać trochę kabli na wyrost ale nie
    >montować danego urządzenia a co innego zamontować i podłączyć wszystkie
    >elementy a jedynie wyłączyć je programowo.

    Podałem przykład BMW z webastem, gdzie producentowi specjalnie to nie
    przeszkadzało.
    A jeżeli chodzi o inne gadżety, to wg Ciebie ile kosztuje producenta np.
    manetka tempomatu, czy mata grzewcza? Można się domyślać patrząc na ceny
    zamienników. Obstawiam, że te koszty można śmiało pokryć z likwidacji
    wielokrotności lub zmian na liniach produkcyjnych, obsługi produktu, czy
    skalą zamówień i przygotowania różnych wersji tych samych elementów.

    Wg Ciebie dlaczego producenci praktycznie nie pozwalają obecnie dokupić
    pojedynczego elementu wyposażenia, tylko każą kupować pakiety?
    Z co najmniej dwóch powodów: po pierwsze mogą brać więcej kasy za dodatki, z
    drugiej strony minimalizują koszty produkcji, bo na linii ustawiają że
    danego dnia schodzi konkretne wyposażenie dzięki czemu szybciej i łatwiej
    montuje się im samochód.

    Jeszcze łatwiej by im było montować jedną wersję auta, tylko do tej pory
    ludzie nie akceptowaliby sytuacji, że połowa przełączników w samochodzie
    jest "martwa", przez co "magicy" szybko znaleźliby sposób, żeby włamać się
    do jednostki sterującej i aktywować wszystko za friko.

    W dzisiejszych czasach model płacenia za to z czego korzystasz wkrada się do
    wszystkich dziedzin życia, ludzie zaczęli to akceptować, więc producenci
    samochodów też chcą ugryźć kawałek tego tortu.

    Wiwo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: