-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
Date: Thu, 23 Jan 2014 12:13:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <lbqth3$7nl$1@node2.news.atman.pl>
References: <lbo7tb$qrp$1@dont-email.me> <lbodi8$ptl$1@node2.news.atman.pl>
<o...@h...linksys>
NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1390475619 7925 89.67.162.205 (23 Jan 2014 11:13:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jan 2014 11:13:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 140114-1, 2014-01-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520618
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
news:op.w93btmqsctg864@hopeit.linksys...
W dniu 22.01.2014 o 13:28 Wiwo <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> pisze:
> Od dawna w wielu autach instalacje elektryczne są robione na wyrost, tzn.
> całe okablowanie pod gadżety jest gotowe fabrycznie i wystarczy je
> podłączyć, aktywować funkcję kompem i ma działać.
>Ale przyznasz chyba, że co innego dać trochę kabli na wyrost ale nie
>montować danego urządzenia a co innego zamontować i podłączyć wszystkie
>elementy a jedynie wyłączyć je programowo.
Podałem przykład BMW z webastem, gdzie producentowi specjalnie to nie
przeszkadzało.
A jeżeli chodzi o inne gadżety, to wg Ciebie ile kosztuje producenta np.
manetka tempomatu, czy mata grzewcza? Można się domyślać patrząc na ceny
zamienników. Obstawiam, że te koszty można śmiało pokryć z likwidacji
wielokrotności lub zmian na liniach produkcyjnych, obsługi produktu, czy
skalą zamówień i przygotowania różnych wersji tych samych elementów.
Wg Ciebie dlaczego producenci praktycznie nie pozwalają obecnie dokupić
pojedynczego elementu wyposażenia, tylko każą kupować pakiety?
Z co najmniej dwóch powodów: po pierwsze mogą brać więcej kasy za dodatki, z
drugiej strony minimalizują koszty produkcji, bo na linii ustawiają że
danego dnia schodzi konkretne wyposażenie dzięki czemu szybciej i łatwiej
montuje się im samochód.
Jeszcze łatwiej by im było montować jedną wersję auta, tylko do tej pory
ludzie nie akceptowaliby sytuacji, że połowa przełączników w samochodzie
jest "martwa", przez co "magicy" szybko znaleźliby sposób, żeby włamać się
do jednostki sterującej i aktywować wszystko za friko.
W dzisiejszych czasach model płacenia za to z czego korzystasz wkrada się do
wszystkich dziedzin życia, ludzie zaczęli to akceptować, więc producenci
samochodów też chcą ugryźć kawałek tego tortu.
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.14 12:29 sqlwiel
- 23.01.14 15:44 BaX
- 23.01.14 16:09 cef
- 23.01.14 16:50 BaX
- 23.01.14 16:54 cef
- 23.01.14 17:01 RadoslawF
- 23.01.14 17:12 J.F
- 23.01.14 17:17 cef
- 23.01.14 17:19 Cavallino
- 23.01.14 21:47 RadoslawF
- 23.01.14 23:38 Megrims
- 24.01.14 16:22 anacron
- 25.01.14 00:41 Wiwo
- 22.01.14 11:58 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=