-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
Date: Thu, 23 Jan 2014 12:13:34 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <lbqth3$7nl$1@node2.news.atman.pl>
References: <lbo7tb$qrp$1@dont-email.me> <lbodi8$ptl$1@node2.news.atman.pl>
<o...@h...linksys>
NNTP-Posting-Host: 89-67-162-205.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1390475619 7925 89.67.162.205 (23 Jan 2014 11:13:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Jan 2014 11:13:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 140114-1, 2014-01-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520618
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
news:op.w93btmqsctg864@hopeit.linksys...
W dniu 22.01.2014 o 13:28 Wiwo <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> pisze:
> Od dawna w wielu autach instalacje elektryczne są robione na wyrost, tzn.
> całe okablowanie pod gadżety jest gotowe fabrycznie i wystarczy je
> podłączyć, aktywować funkcję kompem i ma działać.
>Ale przyznasz chyba, że co innego dać trochę kabli na wyrost ale nie
>montować danego urządzenia a co innego zamontować i podłączyć wszystkie
>elementy a jedynie wyłączyć je programowo.
Podałem przykład BMW z webastem, gdzie producentowi specjalnie to nie
przeszkadzało.
A jeżeli chodzi o inne gadżety, to wg Ciebie ile kosztuje producenta np.
manetka tempomatu, czy mata grzewcza? Można się domyślać patrząc na ceny
zamienników. Obstawiam, że te koszty można śmiało pokryć z likwidacji
wielokrotności lub zmian na liniach produkcyjnych, obsługi produktu, czy
skalą zamówień i przygotowania różnych wersji tych samych elementów.
Wg Ciebie dlaczego producenci praktycznie nie pozwalają obecnie dokupić
pojedynczego elementu wyposażenia, tylko każą kupować pakiety?
Z co najmniej dwóch powodów: po pierwsze mogą brać więcej kasy za dodatki, z
drugiej strony minimalizują koszty produkcji, bo na linii ustawiają że
danego dnia schodzi konkretne wyposażenie dzięki czemu szybciej i łatwiej
montuje się im samochód.
Jeszcze łatwiej by im było montować jedną wersję auta, tylko do tej pory
ludzie nie akceptowaliby sytuacji, że połowa przełączników w samochodzie
jest "martwa", przez co "magicy" szybko znaleźliby sposób, żeby włamać się
do jednostki sterującej i aktywować wszystko za friko.
W dzisiejszych czasach model płacenia za to z czego korzystasz wkrada się do
wszystkich dziedzin życia, ludzie zaczęli to akceptować, więc producenci
samochodów też chcą ugryźć kawałek tego tortu.
Wiwo
Następne wpisy z tego wątku
- 23.01.14 12:29 sqlwiel
- 23.01.14 15:44 BaX
- 23.01.14 16:09 cef
- 23.01.14 16:50 BaX
- 23.01.14 16:54 cef
- 23.01.14 17:01 RadoslawF
- 23.01.14 17:12 J.F
- 23.01.14 17:17 cef
- 23.01.14 17:19 Cavallino
- 23.01.14 21:47 RadoslawF
- 23.01.14 23:38 Megrims
- 24.01.14 16:22 anacron
- 25.01.14 00:41 Wiwo
- 22.01.14 11:58 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=