  • Data: 2014-01-12 19:29:48
    Temat: Re: mapowanie dysków, dwa routery [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/12/2014 4:03 AM, ggs wrote:

    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    com...

    > Hmm no jak DMZ to powinno wszystko hulac jak wczesniej.

    no właśnie. cala reszta serwisów jest przekierowywana a ten jeden nie. w
    tym właśnie problem.

    > A obejsc problem jakims VPNem ?

    chciałbym tego uniknąć, ale próbowałem czegoś co ten router oferuje, co
    nazywa pass-through, co w właściwie działa jak VPN (samej opcji VPN w
    tym routerze nie ma), ale ale ten serwis, który mnie interesuje również
    nie działa, a poza tym, włączenie pass through jakby wyłącza działanie
    DMZ, co się zupełnie mija z celem. ale dzięki za odzew w temacie. <rs>