  • Data: 2013-05-03 11:21:41
    Temat: Re: mapa zasiegu Play
    Od: "donkey" <d...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    news:51837404$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Toż pisałem, że są.

    Sugerujesz, że ten obiekt znajduje się w zasięgu mojego wzroku? Pokaż go
    to palcem, bo chcę uwierzyć że śnię.
    Jaką miejsowość mam wklepać w mapce zasięgu Play, żeby pojawiła się biała
    plama?

    > Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, jeśli chcesz zatem
    > znaleźć jakąś białą plamę na mapie Playa, musisz znaleźć miejsce, w
    > którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

    Bez problemu takie znalazłem, np okolice Bornego Sulinowa, ale plus i play
    mają mapki z tyłka wzięte i pokryli po prostu farbą całą Polskę.