  • Data: 2011-03-21 21:12:36
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-21 18:20, Wiktor pisze:

    > Nieprawda.
    > § 5 ust. 1 zarządzenia nr 497 komendanta głównego Policji:

    Ale zarządzenia komendanta Policji nie są źródłem prawa.

    Co policja sobie z tymi zarządzeniami robi, to już ich wewnętrzna sprawa
    - mogą ewentualnie wyciągać służbowe konsekwencje od funkcjonariuszy.

    Na zasadność czy bezzasadność nałożonego mandatu nie ma wpływu czy był
    wystawiony w oparciu o zarządzenia komendanta.