  • 41. Data: 2010-11-06 19:43:03
    Temat: Re: [mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:4cd58b75$0$22812$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Cavallino

    > A jak ktoś mieszka w kilku miejscach mniej więcej po równo to co ma
    > wpisać? ;)

    Miejsce, w którym mieszkał 31 grudnia o 23:59. ;-)

  • 42. Data: 2010-11-06 20:35:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-06 19:43, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Miejsce, w którym mieszkał 31 grudnia o 23:59. ;-)

    Lotnisko w Honolulu, bo mu tanie linie lotnicze kazały po wylądowaniu
    samolot sprzątać. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 43. Data: 2010-11-06 21:17:54
    Od: Monse1 <m...@o...pl>

    Chłopaki chcieli kasę do łapy i tyle, pytanie gdzie Pan pracuje tak
    skutkuje zazwyczaj, miałem to samo w Będzinie na Stopie, tylko Pan P.
    pytał czy na pewno chce zapłacić.

  • 44. Data: 2010-11-06 22:40:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 09:55:29 +0100, Katanka napisał(a):

    > Zdziwiłem się bardzo jak gośc mi wpelił 50zł bez punktów, bo powiedział, że nie
    > zdażyło mu się nigdy, aby kierowca przyjął mandat bez próby jego obniżania
    > tłumacząc się pokrętnie.
    >
    > Miałem farta chyba :)

    Oj, tam, mi się to zdarzyło 13 razy pod rząd :D
    Jak wywalali gały (bo wywalali), to zawsze mówiłem "Panowie, ja pracuję, wy
    pracujecie. Czemu ja Wam mam pracę utrudniać i robić z siebie i z Was
    idiotów?"

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2010-11-06 22:43:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 16:34:07 +0100, CeSaR napisał(a):

    > Ludzki człowiek był i tyle. Mnie łykneli ostatnio w Antolce (?) między
    > Kielcami a Krk. Zawsze tam stoją, zagapiłem się i tyle.
    > Było 83km/h w zabudowanym.
    > Kwota plus punkty. Poprosiłem żeby tym razem darowali :-) I darowali :-)
    >
    > Miałem farta chyba :-)

    Nie. Mi się też parę razy udało z ta ekipą ;)

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2010-11-07 23:53:18
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:ib3jnl$vhp$1@news.onet.pl...

    > Masz kłopoty z definicją zamieszkania?
    > Oni nie mają, więc jakby co to już bat na Ciebie się znalazł.

    Ja nie mam...
    Ale gdybys nie zauwazyl, zyjemy w panstwie prawa i (przynajmniej
    teoretycznie) wszystko trzeba udowodnic...

    Kiedys spotkalem sie z projektem takiej definicji:

    "Miejscem zamieszkania osoby, podlegającym rejestracji, jest
    miejsce oznaczone adresem, w którym koncentrują się jej więzi osobiste,
    zwykle spędza ona codzienny czas wolny od pracy i do którego regularnie
    powraca niezależnie od czasowych nieobecności związanych w szczególności z
    wypoczynkiem, odwiedzinami u krewnych i przyjaciół, nauką, wykonywaniem
    pracy lub leczeniem."

    I o ile zamieszkiwanie mozna jeszcze jakos udowodnic o tyle
    NIEZAMIESZKIWANIE juz raczej trudno.

    --
    Picasso

  • 47. Data: 2010-11-07 23:58:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > I o ile zamieszkiwanie mozna jeszcze jakos udowodnic o tyle
    > NIEZAMIESZKIWANIE juz raczej trudno.

    Ale nie chodzi o karę za niezamieszkiwanie, tylko o niezapodanie miejsce
    zamieszkiwania.

  • 48. Data: 2010-11-08 19:38:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    P_ablo wrote:
    > Kiedys spotkalem sie z projektem takiej definicji:
    >
    > "Miejscem zamieszkania osoby, podlegającym rejestracji, jest
    > miejsce oznaczone adresem,

    To szałasy odpadają...

    > w którym koncentrują się jej więzi osobiste,

    Więzi Osobiste? Z kim? Jak?

    > zwykle spędza ona codzienny czas wolny od pracy

    Piwiarnia, zwana po poslku pabem.

    > i do którego regularnie
    > powraca

    To by się zgadzało...

    >niezależnie od czasowych nieobecności związanych w szczególności z
    > wypoczynkiem, odwiedzinami u krewnych i przyjaciół, nauką, wykonywaniem
    > pracy lub leczeniem."

    To jesteśmy w domu.
    Tzn. w Szelągu.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 49. Data: 2010-11-13 09:36:08
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-05 12:32, to pisze:
    > begin Katanka

    > Naprawdę masz wątpliwości o co mu chodziło?

    Onegdaj, mialem podobna sytuacje, to jeszcze bylo wtedy, jak mogli
    przyjomac kase. Nic nie mowilem, a policjant sam ze soba wynegocjowal
    50zl (z 300, czy 200, nie pamietam).
    Jak zapytalem o "paragon", to dostal takiej piany na pysku, ze myslalem,
    ze mnie pobije. Ale wystawil mandat na 50zl :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl