  • 31. Data: 2010-11-05 22:37:13
    Temat: Re: [mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4cd4657e$0$20999$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:ib0llv$ck3$1@news.onet.pl...

    > Bo nie placisz zaliczek na dochodowy a przynajmniej nie musisz ich
    > placic...
    > Ponadto, w handlu dochodowy czesto wychodzi dopiero po inwenturze.

    > Tv i samochod wcale nie musi stac w miejscu w ktorym jestes zameldowany...

    Ale w skarbówce masz zapodawać miejsce zamieszkania, a nie zameldowania.
    Jak tego nie zrobisz, to kara jest większa niż głupi mandat od drogówki.

  • 32. Data: 2010-11-06 01:35:13
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-05 11:09, P_ablo pisze:

    > Tylko i wylacznie a ze sie nie udalo i nie chcialo mu sie pisac zbednych
    > swistkow, to dal bez punktow.
    >
    > Zadnego psa nie mozna nawet podejrzewać o ludzkie reakcje...

    A tam. Jeszcze nigdy nie zapłaciłem za picie piwa;)

    Shrek.

  • 33. Data: 2010-11-06 04:53:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > A tam. Jeszcze nigdy nie zapłaciłem za picie piwa;)

    Tylko za śmiecenie? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 34. Data: 2010-11-06 10:40:40
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:ib1thb$n10$1@news.onet.pl...

    > Ale w skarbówce masz zapodawać miejsce zamieszkania, a nie zameldowania.
    > Jak tego nie zrobisz, to kara jest większa niż głupi mandat od drogówki.

    Raczysz zartowac prawda?
    Mieszkasz ale nie przebywasz...
    Podobnie jest z domami w budowie - przychodzi urzednik i chce nalozyc 10 tys
    kary za zamieszkiwanie w nieoddanym do uzytku domu no to mu ladnie
    odpowiadasz, ze ty tu nie mieszkasz lecz tylko przebywasz...

    --
    Picasso

  • 35. Data: 2010-11-06 11:24:26
    Od: "Mako" <m...@n...com>

    > Policmajster wywala gały na mnie i pyta gdzie pracuję. Ja na to, że mam
    > prywatną firmę. On pyta co robię. Ja na to, że jestem psim dietetykiem

    Jak takie pytania mają się do popełnionego wykroczenia?

    O teściową i dzieci nie pytał???

    M.

  • 36. Data: 2010-11-06 12:57:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Nov 2010 11:24:26 +0100, Mako wrote:

    >Jak takie pytania mają się do popełnionego wykroczenia?
    >O teściową i dzieci nie pytał???

    Dawniej to bylo "ustalenie zamoznosci obywatela celem ustalenia
    wymiaru kary".
    A teraz .. badz spokojny, wiedza co robia, pare takich pytan i bedzie
    wiadomo czy nie inspektor z CBA :-)

    J.

  • 37. Data: 2010-11-06 13:32:14
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2010-11-06 04:53, to pisze:

    > Tylko za śmiecenie? ;)

    Nie. Za nic;) Raz wypisali pouczenie - wysłali 10 patroli ze szkółki
    policyjnej na puste osiedle (długi weekend i upał). Panowi byli
    przeszczęśliwi, że jest nas dwóch i piemy na ławce po browarze. Wobec
    tego należy traktować to w kategorii dwóch niezależnych zdarzeń co
    wypełnia 20% ich dziennej normy;) Poprawiliśmy sobie na wzajem humory i
    rozstaliśmy się w pokoju;)

    No i raz strażnicy wypisali, ale się przedawniło;)

    Shrek.

  • 38. Data: 2010-11-06 14:03:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:ib1thb$n10$1@news.onet.pl...

    > Raczysz zartowac prawda?
    > Mieszkasz ale nie przebywasz...

    Masz kłopoty z definicją zamieszkania?
    Oni nie mają, więc jakby co to już bat na Ciebie się znalazł.

  • 39. Data: 2010-11-06 17:45:08
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > Nie zapominajmy, że następnym razem zamiast 50
    > PLN bez punktów może dać 300 PLN +10 pktów :/
    >
    > Pozdr,

    nie może:)

  • 40. Data: 2010-11-06 18:08:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Masz kłopoty z definicją zamieszkania? Oni nie mają, więc jakby co to
    > już bat na Ciebie się znalazł.

    A jak ktoś mieszka w kilku miejscach mniej więcej po równo to co ma
    wpisać? ;)

    --
    ignorance is bliss