eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną... › Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
  • Data: 2011-10-24 09:13:16
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: "jack" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "KrisB" <...@...pl> napisał w wiadomości

    http://www.motofakty.pl/artykul/nowa_akcja_policji_k
    oniec_z_blokowaniem_lewego_pasa.html

    > Tzn. w jakim tonie? Bo większość jest w miarę normalna. Jest tylko kilku

    > niedowartościowanych oszołomów, którym się marzy zostać "nauczycielami"...

    > Pozdrawiam

    Kolego KrisB,ciesz sie ze ktoś nie oklepał ci facjaty za taką jazdę[kiedyś bym
    to zrobił z wiekiem poprostu mi sie nie chce.Omijam debila z prawej nawet poza
    miastem-wiem tez łamie przepis ale jest szybciej]
    Ale skoro masz problem ze skretem w lewo są szkoły[podobno w stanach]jazdy tylko
    w prawo czyli bezpiecznie.
    Nawet taką obcje mozesz ustawic w niektórych nawigacjach i po sprawie.
    pozdro.jack
    Pamietam jak kolega opowiadał o swoim dziadku który jezdził na mazury pod namiot
    w latach 40,50 jak zobaczył samochód po 2,3h jazdy to sobie nawzajem machali i
    pozdrawiali.
    Och ale to se ne wrati.