  • 1. Data: 2010-11-04 12:20:41
    Temat: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
    Od: Kuba <...@...pl>

    Witam,
    mam około 15 tys. zł - szukam czegoś do jady głównie po mieście - ale
    raz na dwa, trzy tygodnie trasa 2x130km więc troszkę wygody by się
    przydało :). Wymagania:
    -nie za duży gabarytowo (mało miejsca w garażu)
    -silnik diesel'a (najlepiej o nie za dużej pojemności bo mnie
    ubezpieczenie zje)
    -4/5 drzwi (chociaż zadbany egzemplarz 3 drzwiowy też bym wziął)
    -klima, może być manualna
    -ma nie być różowy ;)

    warunki konieczne to: ropniak, klima - co do reszty można przymknąć oko...

    Moje typy (kolejność nieprzypadkowa) - wraz wątpliwościami:
    -Honda Civic VII - i tu tak: można czasem zobaczyć oferty 1.7CDTI w
    okolicach 15-16 tys zł - ale nie wiem czy to nie będzie złom
    -Nissan Almera N16 - w okolicach 15tys można znaleźć z silnikiem 2.2
    ... ale tu mnie ubezpieczenie zje, a silnik 1.5Dci to już okolice
    20tys... dołożyć? ;)
    -Xara Picasso - tu niestety silnik 2.0 w zasięgu tylko ...
    - cordoba/ibiza 1.9 T(S)DI ?
    - corsa 1.3 ? nie mam opinii

    propozycje innych modeli mile widziane :)

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2010-11-04 12:23:18
    Temat: Re: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-04 12:20, Kuba pisze:
    > - corsa 1.3 ? nie mam opinii

    denny silnik pochodzący od fiata, słaby, delikatny i wcale nie jest
    bezobsługowy jeśli chodzi o rozrząd (wymiana łańcucha nie jest tania)

    ja bym na twoim miejscu brał Astrę II 1.7dti lub 2.0dti silniki średnio
    udane nie można ich porównać do kultowych TDI (tych starszych) i JTD ale
    jakoś dają radę i nie są jakoś tragicznie awaryjne.

    Za podobną kasę przy odrobinie szczęścia znajdziesz stilo JTD lub ibizę
    2FL TDI

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-11-04 12:28:35
    Od: Kuba <...@...pl>

    W dniu 2010-11-04 12:23, krzysiek82 pisze:
    > Za podobną kasę przy odrobinie szczęścia znajdziesz stilo JTD lub

    o właśnie - wiedziałem, że o czymś zapomniałem :) do listy dopisuję
    jeszcze stilo (pozycja między hondą a nissanem :) )

  • 4. Data: 2010-11-04 12:29:44
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-04 12:28, Kuba pisze:
    > o właśnie - wiedziałem, że o czymś zapomniałem :) do listy dopisuję
    > jeszcze stilo (pozycja między hondą a nissanem :) )

    tylko żeby kupić za 15tyś egzemplarz który jeszcze się do czegoś nadaje
    trzeba poświęcić na to sporo czasu :)

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-11-04 13:07:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > denny silnik pochodzący od fiata, słaby, delikatny i wcale nie jest
    > bezobsługowy jeśli chodzi o rozrząd (wymiana łańcucha nie jest tania)

    denny silnik? :) rozumiem ze uzywasz lub uzywales?:)
    ja uzywam i jest cacy:)
    ale jak wiesz ja mam klapki z logo fiata na oczach:)

  • 6. Data: 2010-11-04 13:20:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-04, Kuba <...@...pl> wrote:

    > Moje typy (kolejność nieprzypadkowa) - wraz wątpliwościami:
    > -Honda Civic VII - i tu tak: można czasem zobaczyć oferty 1.7CDTI w
    > okolicach 15-16 tys zł - ale nie wiem czy to nie będzie złom

    Rzuć okiem na ceny na allegro, jak któryś kosztuje poniżej średniej to
    to na pewno będzie złom.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-11-04 13:28:33
    Od: Kuba <...@...pl>

    > Rzuć okiem na ceny na allegro, jak któryś kosztuje poniżej średniej to
    > to na pewno będzie złom.

    W takim razie chyba muszę ostudzić swój zapał ... i patrzeć na hondę
    civic ... ale nie VII tylko VI ... tylko to już staroć będzie

  • 8. Data: 2010-11-04 13:57:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-11-04 12:20, Kuba pisze:
    > Witam,
    > mam około 15 tys. zł - szukam czegoś do jady głównie po mieście

    No to szukaj czegoś za 10-12, a resztę przeznacz na gruntowne naprawienie usterek.
    Alternatywnie szukaj wśród tych modeli, których najdroższe (czyli, być może
    akceptowalne bez większych zabiegów) egzemplarze kosztują 14-15.

  • 9. Data: 2010-11-04 14:04:58
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-11-04 13:07, Michał Gut pisze:

    > denny silnik? :) rozumiem ze uzywasz lub uzywales?:)

    kilka takich silników przewinęło mi się przez garaż, też do tej pory
    miałem klapki na oczach i gdyby nie noska jakość blach pewnie nadal bym
    je miał bo fiaty fajne są.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-11-04 14:10:26
    Od: Kuba <...@...pl>

    > Alternatywnie szukaj wśród tych modeli, których najdroższe (czyli, być może
    > akceptowalne bez większych zabiegów) egzemplarze kosztują 14-15.

    corsa C 1.3, 1.7, astra II 1.7 coś jeszcze ciekawego w tej cenie?