  • Data: 2010-11-04 16:11:23
    Temat: Re: mam 15 tys. zł - za jakim autem się rozglądać?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-04 16:01, Kuba pisze:

    > ale większe prawdopodobieństwo że i nalot będzie większy,
    > czysto teoretycznie większe auto -> większe przebiegi
    > poza tym chyba ciutkę droższe części

    Ale ja Ci nie każę wybierać między autem miejskim klasy B, a limuzyną
    klasy E - która z reguły służy do latania w trasy, a w mieście jest
    taksówką dla VIPów.
    Kompakt jest od lat złotym środkiem dla ludzi, którzy czasem pojadą w
    trasę, więc chcą w niej trochę komfortu, a większość przebiegów i tak
    robią w mieście - przy czym, jednocześnie, nie mogą sobie pozwolić na
    osobne auta do tych zadań.
    Czy części będą droższe? No nie wiem. Może wyjść, że za części do np.
    Xsary, jako modelu "zeszłego" zapłacisz mniej niż za części do nowszej
    Corsy. To samo z samym serwisem - im nowsze auto tym bardziej sprawdza
    się, że "bez komputera nie podchodź".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl