eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymaly litraz › Re: maly litraz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: maly litraz
    Date: Fri, 4 Aug 2017 14:14:12 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 30
    Message-ID: <om1vfk$3pa$1@dont-email.me>
    References: <59846c9b$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 4 Aug 2017 14:14:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1be3ab0e60e4df1caa2191016260e987"; logging-data="3882";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/9nFIeY1RgedVoHCSP1kZa"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:px0RqReUJAsH+qTw9g6BDTko7zw= sha1:CpHIUs1NOzVx4JwdZAzt+co3N3g=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2612025
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/oto-
    najlepsze-silniki-2017-roku-jeden-z-nich-mie%C5%9Bci
    -si%C4%99-na-kartce-a4-na-nowej-li%C5%9Bcie-ford-aud
    i-honda/ar-BBCZH4j
    >
    > Tytul najepszego silnika w klasie do 1 litra znow dostal Ford.
    >
    > "Silnik 1.0 EcoBoost jest dostępny w wersjach o mocy 100, 125, 140 KM,
    > a nawet 180 KM "
    >
    > Przej* :-)
    >
    > Choc w zasadzie ... co mnie obchodzi pojemnosc, najwyzej mniej za OC
    > zaplace :-)

    Obchodzi Cię o tyle, że przy 180KM lepiej pilnuj zmiany oleju w silniku, bo
    przepuszczanie tylu spalin w małej objętości oleju będą ciągłe problemy z
    błotem w misce olejowej, zapychanie się odmy i wyrzucanie oleju przez
    wszystkie uszczelki i oringi...
    Jak to znamy z silników turbodoładowanych VW.

    > A diesle w odwrocie.
    >

    No i bardzo dobrze. Silnik, ktory w teorii miałbyć prostrzy od benzyniaka
    "bo nie potrzebuje świec i przerywacza" okazał się dużo bardziej
    skomplikowany aby dać autu podobny komfort jazdy i mało smrodu z rury...

    Jeszcze się okazało, że aby nie smrodził bardziej od benzyny trzeba testy
    oszukiwać i teraz nagle trzeba silnikowy przyciąć skrzydełka aby normy
    spalin przeszedł...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: