  • Data: 2011-02-27 20:37:20
    Temat: Re: malowanie pługa, jaki koszt?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-27 10:35, R2 pisze:

    > Nie wiem czy kolor ma znaczenie ale jeśli tak to interesuje mnie
    > malowanie w kolorze żółtym takim w jakim jest żółty Hornet.

    Dopasuj pług do motocykla, przygotuj go pod malowanie i pryśnij sprayem
    (są firmy, które dobierają farbę a następnie pakują ją do pojemnika
    ciśnieniowego).
    Dla zabezpieczenia połóż na to jeszcze jakiś klar (dobrze by było aby
    był chemoutwardzalny) - też można kupić w spraju.

    Po kilkuset km pług będzie wyglądał tak samo, niezależnie czy wydasz na
    jego malowanie 100 czy 500zł.

    --
    M.