  • Data: 2014-09-11 19:27:12
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:15:54 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Przy takich prędkościach na autostradzie w dwulitrowym dieslu (2.0 -
    > 165KM) w minivanie (C4GP) mam spalanie na poziomie 5,5-6l. Skrzynia
    > automatyczna oczywiście :-)

    Jakie obroty masz przy tej predkosci i jaki automat tam jest, w sensie ile
    biegow i czy hydrokinetyczny, czy jakis inny?

    Ja tez czesto turlam sie wolnym leszczem i przy 110 km/h, majac 1900
    obr./min, mieszcze sie w 14-15 litrach gazu, czyli 30% mniej niz w cyklu
    mieszanym. Grand Voyager 3.8 z automatem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl