  • Data: 2012-02-11 08:00:41
    Temat: Re: mała drukarka termiczna ze skanerem
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 8 lutego 2012 (00:39:14) napisano:

    > Szukam małej drukarki termicznej ze skanerem, najlepiej takiej, którą by
    > można było wykorzystać jako ksero do 2-3 kopii dziennie.
    > Czemu termiczna ? Będzie używana w aucie, a tam lasera przetwornica nie
    > uciągnie, a jak już znajdę jakąś, która uciągnie, to będzie kilkukrotnie
    > droższa od drukarki, plujka, to zaschnie w lato, bądź tusz zamarznie w
    > zimę. Polecicie coś?

    Modelu nie polecę, ale stwierdzę tylko, że niekoniecznie termiczna.
    W podobnych zastosowaniach widziałem też termotransferowe i
    igłowe.

    Nigdy nie widziałem, aby coś takiego występowało razem ze skanerem,
    chyba, że to ma być skaner kodów kreskowych.

    Napisz, do czego tego potrzebujesz - co będzie na tym drukowane, jaki
    format jest potrzebny?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub