eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymajster od BMW w okolicach Oswiecimia › Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Thu, 20 May 2010 20:34:10 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 88
    Message-ID: <ht3vaa$g1d$1@news.onet.pl>
    References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
    <ht31ba$1epl$1@alfa.ceti.pl> <ht3280$80m$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <ht3q6c$tkv$1@news.onet.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1274380426 16429 91.150.222.21 (20 May 2010 18:33:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 20 May 2010 18:33:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282108
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnhvaro8.i7r.rekin@drapak.wkurw.org...
    > On Thu, 20 May 2010 19:07:27 +0200, Jurand <j...@i...pl>
    > wrote:
    >
    >> Na pewno "na start" trzeba zapłacić za markę. Tylny napęd może i jest
    >> fajny,
    >> dopóki nie ma zimy, a jeśli już zima jest - to na tyle muszą być opony w
    >> idealnej kondycji, no i nie zaszkodziłoby wrzucić z 2 worków cementu do
    >> bagażnika, żeby toto podjechało pod wzniesienia, z którymi zwykłe FWD
    >> dają
    >> sobie doskonale radę.
    >
    > Nie spostrzegłem tej straszności RWD zimą. Fakt, 40kg do
    > grabażnika włożyłem, żeby się lepiej jeździło, ale na tym
    > koniec. A opony tej zimy miałem nie najlepsze.

    Ja spostrzegłem - po kilku tyłopędach stwierdzam, że niestety trzeba czasem
    się nagłówkować, jak podjechać pod wzniesienie... Zwłaszcza, że FWD jak się
    zacznie ślizgać, to nie nosi na boki, RWD - przestawia dupę i może być
    problem z cofnięciem.

    >> "Dzięki" tylnemu napędowi możesz zapoznać się z tak fajnymi rzeczami, jak
    >> np. wyjący dyfer, rozwalone DROGIE w wymianie poduszki, odpowiedzialne za
    >> trzymanie całego tylnego mostu, ogólne problemy z trakcją, jeśli samochód
    >> miał jakiś wypadek i nie został IDEALNIE po tym wypadku naprawiony
    >> właśnie
    >> pod względem geometrii zawieszenia.
    >
    > Ale to, w jaki sposób zostało auto naprawione, nie jest winą
    > auta. A jeśli szukasz auta prostego w naprawie, to może Tarpan
    > na sztywnej przedniej ośce?

    Jest winą auta z jednego powodu - jest to auto, które "zachęca" do pewnego
    stylu jazdy. Jak się ten styl kończy - widać czasem na zdjęciach z wypadków.

    >> Silniki nie rozpieszczają tak naprawdę - z wyjątkiem mocnych jednostek
    >> 2.8 i
    >> wersji M3. Tylny napęd zabiera dużo mocy na jego przeniesienie, co
    >> powoduje,
    >> że praktyczne wrażenia z jazdy są gorsze, niż można by się spodziewać po
    >> deklarowanej przez producenta mocy.
    >
    > Do wożenia dupy wszystko od 2.5 litra w górę wystarczy. Jak
    > szukasz dużo mocy, to owszem, trzeba się wykosztować na M3 lub
    > miskę od Alpiny B8 i ośmiocylindrowy dodatek. Tylko wtedy to
    > wykosztowanie jest naprawdę konkretne.

    No dobrze - do wożenia dupy pojemność 2.5 litra... Tylko niezbyt ekonomiczne
    jest takie wożenie się.
    A tak na serio - kupienie czegoś poniżej 328 jest pomyłką - jeżdżenie E36
    dla samego jeżdżenia tym modelem... z jakimś gównianym silnikiem... bez
    sensu. To już lepiej Audi i nieśmiertelne 1.9 TDI.

    >> Samochód był być może fajny... kiedyś, może jescze 10 lat temu coś sobą
    >> prezentował. Teraz największym wrogiem tych modeli są ich właściciele -
    >> nie
    >> omieszkający czasem przypalić gumy, czy przejechać bokiem skrzyżowania,
    >> co
    >> nierzadko kończy się widowiskowym strzeleniem w coś.
    >
    > Wszyscy, wszędzie i na całym świecie?

    Większość. Prawie każdy egzemplarz (a te auta wiekowe już są) był
    eksploatowany chociaż przez chwilę przez jakiegoś oszołoma...

    >> Możesz mówić co chcesz - ja jeszcze nie widziałem E36, która nie miałaby
    >> za
    >> sobą jakiejś poważnej przygody drogowej. A trochę tych aut oglądałem.
    >
    > Może trochę niedokładnie oglądałeś, bo zdarzają się takowe.

    Zdarzają się, co nie oznacza reguły. PRzy czym masz duży wybór ogólnie
    E36-ek, a znalezienie w tym stogu siana czegoś, co przypomina samochód.. Do
    tego pytanie - ile trzeba na taką ładną 328 wydać?

    >> Mnie osobiście zarówno ten model, jak i E46 mocno rozczarowały. W E46
    >> sytuację ratuje jeszcze obecność dwóch dobrych jednostek diesla - 2.0 i
    >> 3.0,
    >> ale np. nagłośnienie to tam wykonywał chyba jakiś dywersant.
    >
    > A czego po nich oczekiwałeś? Bo może rzeczywiście powinieneś
    > celować np. w 540? Tylko że wtedy koszta są ciut inne?

    Miałem. Zajebiscie paliwożerny wynalazek z zajebiscie ciasnym wnętrzem.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: