-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Date: Thu, 20 May 2010 20:34:10 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 88
Message-ID: <ht3vaa$g1d$1@news.onet.pl>
References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
<ht31ba$1epl$1@alfa.ceti.pl> <ht3280$80m$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <ht3q6c$tkv$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274380426 16429 91.150.222.21 (20 May 2010 18:33:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 May 2010 18:33:46 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282108
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
news:slrnhvaro8.i7r.rekin@drapak.wkurw.org...
> On Thu, 20 May 2010 19:07:27 +0200, Jurand <j...@i...pl>
> wrote:
>
>> Na pewno "na start" trzeba zapłacić za markę. Tylny napęd może i jest
>> fajny,
>> dopóki nie ma zimy, a jeśli już zima jest - to na tyle muszą być opony w
>> idealnej kondycji, no i nie zaszkodziłoby wrzucić z 2 worków cementu do
>> bagażnika, żeby toto podjechało pod wzniesienia, z którymi zwykłe FWD
>> dają
>> sobie doskonale radę.
>
> Nie spostrzegłem tej straszności RWD zimą. Fakt, 40kg do
> grabażnika włożyłem, żeby się lepiej jeździło, ale na tym
> koniec. A opony tej zimy miałem nie najlepsze.
Ja spostrzegłem - po kilku tyłopędach stwierdzam, że niestety trzeba czasem
się nagłówkować, jak podjechać pod wzniesienie... Zwłaszcza, że FWD jak się
zacznie ślizgać, to nie nosi na boki, RWD - przestawia dupę i może być
problem z cofnięciem.
>> "Dzięki" tylnemu napędowi możesz zapoznać się z tak fajnymi rzeczami, jak
>> np. wyjący dyfer, rozwalone DROGIE w wymianie poduszki, odpowiedzialne za
>> trzymanie całego tylnego mostu, ogólne problemy z trakcją, jeśli samochód
>> miał jakiś wypadek i nie został IDEALNIE po tym wypadku naprawiony
>> właśnie
>> pod względem geometrii zawieszenia.
>
> Ale to, w jaki sposób zostało auto naprawione, nie jest winą
> auta. A jeśli szukasz auta prostego w naprawie, to może Tarpan
> na sztywnej przedniej ośce?
Jest winą auta z jednego powodu - jest to auto, które "zachęca" do pewnego
stylu jazdy. Jak się ten styl kończy - widać czasem na zdjęciach z wypadków.
>> Silniki nie rozpieszczają tak naprawdę - z wyjątkiem mocnych jednostek
>> 2.8 i
>> wersji M3. Tylny napęd zabiera dużo mocy na jego przeniesienie, co
>> powoduje,
>> że praktyczne wrażenia z jazdy są gorsze, niż można by się spodziewać po
>> deklarowanej przez producenta mocy.
>
> Do wożenia dupy wszystko od 2.5 litra w górę wystarczy. Jak
> szukasz dużo mocy, to owszem, trzeba się wykosztować na M3 lub
> miskę od Alpiny B8 i ośmiocylindrowy dodatek. Tylko wtedy to
> wykosztowanie jest naprawdę konkretne.
No dobrze - do wożenia dupy pojemność 2.5 litra... Tylko niezbyt ekonomiczne
jest takie wożenie się.
A tak na serio - kupienie czegoś poniżej 328 jest pomyłką - jeżdżenie E36
dla samego jeżdżenia tym modelem... z jakimś gównianym silnikiem... bez
sensu. To już lepiej Audi i nieśmiertelne 1.9 TDI.
>> Samochód był być może fajny... kiedyś, może jescze 10 lat temu coś sobą
>> prezentował. Teraz największym wrogiem tych modeli są ich właściciele -
>> nie
>> omieszkający czasem przypalić gumy, czy przejechać bokiem skrzyżowania,
>> co
>> nierzadko kończy się widowiskowym strzeleniem w coś.
>
> Wszyscy, wszędzie i na całym świecie?
Większość. Prawie każdy egzemplarz (a te auta wiekowe już są) był
eksploatowany chociaż przez chwilę przez jakiegoś oszołoma...
>> Możesz mówić co chcesz - ja jeszcze nie widziałem E36, która nie miałaby
>> za
>> sobą jakiejś poważnej przygody drogowej. A trochę tych aut oglądałem.
>
> Może trochę niedokładnie oglądałeś, bo zdarzają się takowe.
Zdarzają się, co nie oznacza reguły. PRzy czym masz duży wybór ogólnie
E36-ek, a znalezienie w tym stogu siana czegoś, co przypomina samochód.. Do
tego pytanie - ile trzeba na taką ładną 328 wydać?
>> Mnie osobiście zarówno ten model, jak i E46 mocno rozczarowały. W E46
>> sytuację ratuje jeszcze obecność dwóch dobrych jednostek diesla - 2.0 i
>> 3.0,
>> ale np. nagłośnienie to tam wykonywał chyba jakiś dywersant.
>
> A czego po nich oczekiwałeś? Bo może rzeczywiście powinieneś
> celować np. w 540? Tylko że wtedy koszta są ciut inne?
Miałem. Zajebiscie paliwożerny wynalazek z zajebiscie ciasnym wnętrzem.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.10 20:49 Karolek
- 20.05.10 20:56 Karolek
- 20.05.10 20:59 J_K_K
- 20.05.10 21:13 Jurand
- 20.05.10 21:51 Robert Rędziak
- 20.05.10 22:07 Jurand
- 20.05.10 22:15 Robert Rędziak
- 20.05.10 22:24 Jurand
- 20.05.10 22:42 Robert Rędziak
- 20.05.10 22:59 Rafał \"SP\" Gil
- 20.05.10 23:42 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.05.10 00:09 Robert Rędziak
- 21.05.10 00:09 Robert Rędziak
- 21.05.10 06:28 Karolek
- 21.05.10 07:21 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody