  • 31. Data: 2009-07-26 21:45:48
    Temat: Re: mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
    Od: Irk <j...@w...pl>

    On 26 Lip, 22:48, "barum" <b...@g...pl> wrote:

    > Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi
    > to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

    tego się właśnie obawiam :(

  • 32. Data: 2009-07-27 06:17:40
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > Cóż... Nie chcę być posłańcem złych wieści, ale już dość dawno przestało mi
    > to działać... Numer przeniesiony 9 czerwca.

    ja przenosiłem w kwietniu,
    sprawdzałem dziś - nadal działa.

  • 33. Data: 2009-07-27 07:20:26
    Od: "barum" <b...@g...pl>

    Bolek <t...@t...com> napisał(a):
    > ja przenosiłem w kwietniu,
    > sprawdzałem dziś - nadal dział.

    Ha! Ciekawoska. U mnie nie działa (aż ponownie sprawdziłem) a na pewno
    działało jak byłem w plusie... Przenosiłem Simplus -> Play Fresh

    barum

  • 34. Data: 2009-07-27 07:38:11
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Plus ma tę właściwość że albo zestawi połączenie, albo nie. I grzyb wie co tym
    > rządzi. Sieć tragiczna.

    A ja napiszę, że nie ma reguły.

    Mam (jeszcze) firmowe numery w Orange. Co do sieci to mają tylko jedną
    zaletę - czytelne faktury.
    Zestawienie połączeń raczej jest OK ale już podczas samego połączenia
    często zdarza się zrywanie połączeń. Połączenie trwa ale rozmówcy się
    nie słyszą.
    Na wakacje jeżdżę w góry. Wystarczy wejść z 300-400 metrów na szlak i
    Orange się kończy.
    Internet. Białka Tatrzańska - Orange ledwo w 2G zestawiał połączenie BE
    natomiast iPlus bez problemu obsługiwał 3G.

    Zaprzyjaźniona firma przeniosła 35 numerów z Plus'a do Orange. Z uwagi
    na zachowanie kultury na grupie pozwolę sobie nie cytować ich obecnych
    opinii o tej sieci. Już podjęli decyzję o powrocie do Plusa jak im tylko
    kary umowne zejdą do przystępnych wysokości.

    Żeby nie było za różowo z siecią Plus to konia z rzędem temu, komu uda
    się z tej sieci dodzwonić na numer kierunkowy 039 (numer niegeograficzny)

    Każda sieć ma swoje plusy i minusy. Czasami wybór oferty związany jest z
    taryfami, czasami z zasięgiem, a czasami z usługami dodatkowymi.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 35. Data: 2009-07-27 09:02:05
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Flo ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > Zestawienie połączeń raczej jest OK ale już podczas samego połączenia
    > często zdarza się zrywanie połączeń. Połączenie trwa ale rozmówcy się

    Mam Orange i jakoś żadnych problemów.

> [...]
    > Internet. Białka Tatrzańska - Orange ledwo w 2G zestawiał połączenie
    > BE natomiast iPlus bez problemu obsługiwał 3G.

    Nie mówię o chodzeniu po górach czy gęstych lasach. Mówię o sporym mieście w
    centralnej Polsce -> Łodzi. Zresztą kolega już potwierdził, że Plus nadaje
    się do sadzenia ziemniaków. Skoro nie potrafią zestawić prostego połączenia
    głosowego, najbardziej podstawowej usługi, to o jakich usługach dodatkowych
    rozmawiamy.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 36. Data: 2009-07-27 09:05:08
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał
    > Bzdury to ty piszesz. Ciekawe, bo upusty mam co najmmniej od 5 lat, a
    > wtedy o play sie nawet nikomu nie snilo. Sa ludzie, ktorzy oprocz ceny
    > patrza jeszcze na jakosc.

    A gdy zaczynałem korzystać z GSM, to o Twoich upustach się nikomu nie
    śniło...
    Aby móc zadzwonić, trzeba było mieć 2 telefony, bo nigdy nie wiadomo było,
    który będzie miał zasięg w danym miejscu. Dlatego warto było mieć przy sobie
    trzeci aparat - Centertela NMT.
    SMS-y pomiędzy Erą i Ideą - wiesz, że nie działały w ogóle? Nie 5 minut,
    dzień czy dwa ale w ogóle.

    Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce
    roamingu wewnętrznego?

    Maciek.

  • 37. Data: 2009-07-27 10:18:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 11:05:08 +0200, Maciek napisał(a):

    > Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce
    > roamingu wewnętrznego?

    A to akurat proste: Bo to byłoby nielegalne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 38. Data: 2009-07-27 10:54:53
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > A to akurat proste: Bo to byłoby nielegalne.

    Wreszcie ktoś udzielił mi odpowiedzi, bo się nad tym zastanawiałem od
    jakiegoś czasu. Thx :)
    Maciek.

  • 39. Data: 2009-07-27 10:55:47
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Plus nadaje się do sadzenia ziemniaków. Skoro nie potrafią zestawić
    > prostego połączenia głosowego

    Czyli problemy Plusa z Łodzi są niemalże identyczne z problemami Orange
    w Toruniu.

    Wniosek jeden. Nie ma operatora idealnego. Rozważać trzeba niezawodność
    operatora w warunkach w których najczęściej się przebywa i tyle.

  • 40. Data: 2009-07-27 11:47:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 27 Jul 2009 12:54:53 +0200, Maciek napisał(a):

    > Wreszcie ktoś udzielił mi odpowiedzi, bo się nad tym zastanawiałem od
    > jakiegoś czasu.

    Prawo telekomunikacyjne długi-długi czas zabraniało takich umów. Chodziło
    jak sądzę o to, aby operatorzy konkurowali ze sobą, a nie dzielili się
    rynkiem.