  • Data: 2009-07-27 13:06:55
    Temat: Re: mail z powiadomieniem SMS-owym w Play?
    Od: Jingiel <X...@X...XX> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał
    >
    > A gdy zaczynałem korzystać z GSM, to o Twoich upustach się nikomu nie
    > śniło...

    Wierz mi, jestem od 14 lat w jednej sieci (mowie o GSM, bo wczesniej
    oczywiscie NMT Centertela) i pamietam stare dobre czasy. Nie musisz mi
    przypominac. Za minute placilo sie 4 zl bez naliczania sekundowego.
    Pozniej nastaly czasy darmowych 5 sekundowek w erze. To juz byla
    rewolucja. 10 polaczen po 4 sekundy i szlo sie dogadac bezplatnie :))

    > Aby móc zadzwonić, trzeba było mieć 2 telefony, bo nigdy nie wiadomo
    > było, który będzie miał zasięg w danym miejscu. Dlatego warto było mieć
    > przy sobie trzeci aparat - Centertela NMT.

    I nie zapominaj, ze pierwsze telefony nosilo sie w reklamowkach, bo za
    cholere w kieszeni sie nie miescily.

    > SMS-y pomiędzy Erą i Ideą - wiesz, że nie działały w ogóle? Nie 5 minut,
    > dzień czy dwa ale w ogóle.

    Wiem, kolego drogi. O ile dobrze pamietam to wlasnie Idea cos blokowala.
    Nie chciala roamingu wewnetrznego podpisac.

    > Jak myślisz, specjalisto, dlaczego nikt przed P4 nie uruchomił w Polsce
    > roamingu wewnętrznego?

    No jak widzisz nie masz monopolu na bycie specjalista:)))

    Jingiel