  • 21. Data: 2010-10-18 18:13:47
    Temat: Re: magnetyzer- odgrzewane kotlety?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > W dzisiejszych czasach nadrzedna wydaje sie byc ilosc CO2, a tej
    > magnetyzer nie zmieni, chyba ze zuzycie paliwa spadnie :-)

    CO2 to glupota, ale sama norma EURO ma juz sens.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 22. Data: 2010-10-18 19:11:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > ATSD ciekawe dlaczego nie porownuja tego jakimis dobrymi
    > samplerami.
    > Powinni nagrywać to co wygeneruja glosniki na jednym, pozniej na
    > drugim kablu i porownac amplitude bit po bicie. Jesli nic sie nie
    > zmieni to znaczy ze "słyszący" ściemniają ;-)

    Ma szanse wyjsc za duzo roznic. Mikrofony tez szumia.
    No i bedzie podstawa do upierania sie ze jednak jest roznica.

    Ale porownanie cyfrowych optycznych to by sie moglo udac.
    Ale wiadomo, ze nasze urzadzenie jitteru nie zmierzy, a kabelek za
    4000 ma go mniejszy :-)

    J.

  • 23. Data: 2010-10-18 19:29:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Ma szanse wyjsc za duzo roznic. Mikrofony tez szumia.
    > No i bedzie podstawa do upierania sie ze jednak jest roznica.

    Szum mozna latwo zidentyfikowac i wyeliminowac :)

    > Ale porownanie cyfrowych optycznych to by sie moglo udac.
    > Ale wiadomo, ze nasze urzadzenie jitteru nie zmierzy, a kabelek za 4000
    > ma go mniejszy :-)

    Ja tam potrafie uslyszec roznice, np. wzmiacniaczy operacyjnych w
    scalaku (ale to juz dzialka analogowa) - ale sa pewne granice absurdu.. :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 24. Data: 2010-10-18 22:07:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2010 14:01, Igor Michalik pisze:

    > Zwracam się do osób, które temat przerobiły w praktyce.. Mam na myśli
    > głównie analizator spalin.

    A czy przerobiłeś już w praktyce przebijanie woskowych laleczek? Udało
    ci się dopiec w ten sposób wrogowi?

    Bo wiesz - póki nie sprawdzisz w praktyce, nie możesz się w tej kwestii
    wypowiadać.

  • 25. Data: 2010-10-18 22:11:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2010 16:40, Igor Michalik pisze:

    > Co do kwestii konkretnych badań, zadałem to pytanie, bo po prostu takowych
    > praktycznie nigdzie nie widziałem.. jedynie słyszałem przechwałki
    > sprzedawców..

    To teraz spróbuj logicznie pomyśleć, dlaczego tak właśnie jest.

    Możesz próbować myśleć przykładając magnes do głowy ;->

  • 26. Data: 2010-10-18 23:16:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-18 18:09, DoQ pisze:

> [...]
    > Powinni nagrywać to co wygeneruja glosniki na jednym, pozniej na drugim
    > kablu i porownac amplitude bit po bicie. Jesli nic sie nie zmieni to

    Może jeszcze powiesz że płyta CD to tylko 44100 próbek po 16 bitów każda?
    audio-ignorant ;)

  • 27. Data: 2010-10-18 23:17:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-18 14:44, J.F. pisze:

    > I dopiero zmierzylismy jeden przypadek - praca na wolnych obrotach na
    > rozgrzanym silniku.

    Dodatkowo kierowca nie może wiedzieć czy akurat ma założony magnetyzer,
    czy nie.

  • 28. Data: 2010-10-18 23:50:44
    Od: "Igor Michalik" <i...@p...onet.pl>

    > To teraz spróbuj logicznie pomyśleć, dlaczego tak właśnie jest.
    >
    > Możesz próbować myśleć przykładając magnes do głowy ;->

    I kolejna odpowiedź na poziomie.. może jednak coś merytorycznego?
    Interesuje mnie obiektywny test wykonany przez instytucję niezwiązaną z
    producentem magnesików.. Ale skoro nikt takiego nie potrafi przedstawić, to
    ja się pytam.. na jakiej podstawie wszystkie poprzednie wypowiedzi/?
    Nie zrozumcie mnie źle.. sam nabijałem się z magnesików.. ale wygląda na to,
    że cięzko przedstawić dowody na działanie, ani na niedziałanie:)))
    I potwierdzają to Wasze WSZYSTKIE poprzednie wypowiedzi...

    Pzdr,

  • 29. Data: 2010-10-19 00:38:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-18 23:50, Igor Michalik pisze:

    > I kolejna odpowied? na poziomie.. mo?e jednak co? merytorycznego?
    > Interesuje mnie obiektywny test wykonany przez instytucj? niezwi?zan? z
    > producentem magnesik?w.. Ale skoro nikt takiego nie potrafi przedstawi?, to
    > ja si? pytam.. na jakiej podstawie wszystkie poprzednie wypowiedzi/?
    > Nie zrozumcie mnie ?le.. sam nabija?em si? z magnesik?w.. ale wygl?da na to,
    > ?e ci?zko przedstawi? dowody na dzia?anie, ani na niedzia?anie:)))
    > I potwierdzaj? to Wasze WSZYSTKIE poprzednie wypowiedzi...
    >
    > Pzdr,

    Tak więc przeprowadź badania dokumentujące działanie lub nie,
    magnetyzerów. Zaspokoisz swoją ciekawość i się przysłużysz innym ludziom
    z podobnymi dylematami.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 30. Data: 2010-10-19 09:10:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2010 23:50, Igor Michalik pisze:

    > I kolejna odpowiedź na poziomie.. może jednak coś merytorycznego?

    To było merytoryczne. A poziom - najwyraźniej zbyt wysoki jak dla ciebie.

    > Interesuje mnie obiektywny test wykonany przez instytucję niezwiązaną z
    > producentem magnesików..

    Będzie to ta sama instytucja, co przeprowadziła test woskowych laleczek.

    Dowodem jest znajomość praw fizyki.